روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

جشنواره تابستانه قشم به همراه هتل

برگزاری جشنواره تابستانی قشم با اقامتی ۳ روزه

 قشم ، اخبار قشم

جشنواره تابستانه قشم

 جشنواره تابستانی قشم از ۲۰ مرداد شروع شده است و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد. مسافران این جشنواره می توانند به مدت ۳ روز با قیمتی عالی فقط ۹۹۰۰۰ هزار تومان در هتل اقامت کنند و با شرکت در این جشنواره روزهای به یاد ماندنی را در قشم برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی شیخ زاده اظهار کرد: افزایش ورود مسافران، ارتقای رونق اقتصادی اماکن اقامتی، بازارها و مجتمع های تجاری و افزایش تعداد علاقمندان حوزه گردشگری جزیره بخشی از اهداف برپایی این جشنواره است.
وی با اعلام اینکه برپایی این جشنواره برای نخستین بار به بخش خصوصی جزیره واگذار شده است، افزود: بنا به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جامعه فعالین اقتصادی قشم مجری این جشنواره است و سازمان منطقه آزاد قشم نیز با مشارکت در سیاست گذاری و حمایت کامل خود از این جشنواره  سعی در تحقق اهداف این جشنواره دارد.
به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، معرفی ظرفیت های گردشگری جزیره، کاهش هزینه سفر و اقامت در قشم ویژه افراد متوسط جامعه در فصل تابستان و معرفی قشم به عنوان منطقه ای با شرایط خرید مناسب و با تخفیف ویژه از دیگر اهداف جشنواره تابستان ۹۷ قشم است.
وی از طلیسچی، مهدی  یراحی، محسن ابراهیم زاده، رضا صادقی، امید حاجیلی، حمید عسکری، امید جهان و حسن ریوندی و مسترلاین کرمانی به عنوان جمعی از هنرمندانی نام برد که طی مدت ۲۱ شب برپایی جشنواره ۹۷ در قشم هنرنمایی می کنند.
او اظهار کرد: در مدت برپایی این جشنواره و در بخش خدمات گردشگری به مسافران ۵۰ درصد و در خرید از بازارها و مجتمع های تجاری هم بین ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف داده می شود.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع شده است. گردشگران عزیز می توانند تابستان۹۷ را با قیمت های استثنایی تور قشم از شهرستان ها نظیر تور قشم از مشهد، تور قشم از اصفهان، تور قشم از تبریز به جزیره زیبای قشم سفر کنند و روزهای خاطره انگیزی را در این جزیره تجربه کنند.

منبع:https://تورکیش-تورمشهد.com/qeshm-tour

عمارتی مجلل با باغی اروپایی شاپوری ها در شیراز

عمارت شاپور ها بنایی دیدنی در شیراز

عمارت شاپوری در باغی زیبا و جذاب در شیراز، خیابان انوری، روبروی خیابان اهلی واقع شده‌ است.  این عمارت فوق العاده زیبا یادگاری از دوره پهلوی اول می باشد که در تاریخ ۱۶ مهر سال ۱۳۷۹ به‌عنوان یک اثر ملی با شماره ۲۷۸۱ به ثبت رسیده است.

 مکان های دیدنی شیراز، عمارت شاپوری ها

تصویری جذاب از عمارت شاپوری ها

خانه شاپوری ها توسط معماری زبردست و معروف به نام استاد ابوالقاسم مهندسی از سال ۱۳۱۰ تا ۱۳۱۵ ساخته شد. این عمارت مجلل متعلق به تجار بزرگ شیرازی به نام  «عبدالصاحب شاپوری» است. تا اوایل دهه ۷۰ هجری شمسی، خانواده شاپوری در این باغ عمارت سکونت داشتند ولی چند سال پس از اوایل دهه، خانه به‌صورت متروکه درآمد و کسی در آن سکونت نداشت.

 جاذبه های ایران، عمارت و باغ شاپوری

نمایی زیبا از عمارت مجلل شاپوری ها

  عمارت شاپور ی ها به همراه باغ در سال ۱۳۷۸ توسط سازمان میراث فرهنگی و  گردشگری خریداری شد و بعد از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۱ آن را به عنوان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مهم و جذاب شیراز به گردشگران عزیز معرفی گردید.

 مکان های جذاب شیراز، عمارت شاپوری ها

عمارت باغ شاپوری ها در شیراز

این بنا در دو طبقه با زیربنای ۸۴۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۴۶۳۵ مترمربع به سبک معماری قاجاریه ساخته شده‌ است و جزو اولین بناهایی است که در آن سال‌ها با رویکرد آزادانه به معماری طراحی شده‌است. در زمان ساخت خانه شاپوری ها داشتن بالکن برای خانه ها و هم چنین داشتن پله ها در ایران غیر متعارف بود اما در این بنا هم از بالکن و هم از پله ها استفاده شد و این طرح و نقشه زیبایی خاصی به عمارت شاپوری ها بخشید.

 شیراز، عمارت شاپوری ها

بالکن عمارت شاپوری ها با طراحی زیبا

 برای ورود به این خانه لوکس شاپوری ها باید چرخش ۹۰ درجه‌ای در نمای شمالی این عمارت داشت. در نمای غربی عمارت ستون‌های مدور و منقوش گچی با کاشی‌کاری‌های طرح هخامنشی بر پیشانی ایوان فوقانی دیده می‌شود. برای دیدن ای بنای جذاب باید به شیراز سفر کنید و از نزدیک این عمارت مجلل را تماشا کنید. کیش جزیره ای زیبا و جذاب در جنوب کشور عزیزمان است که می توانید از شیراز با قیمت های باور نکردنی تور ارزان کیش از شیرازبه این جزیره سفر کنید و روزهای به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 جاذبه های گردشگری ایران، عمارت شاپوری ها

طراحی زیبا سقف عمارت شاپوری ها

 باغ این عمارت زیبایی خاصی دارد در مرکز باغ عمارت شاپوری ها حوض پنج پربزرگ زیبایی وجود دارد که جلوه‌ای زیبا به باغ داده است. در واقع می توان گفت نوآوری‌های استفاده‌شده در باغ عمارت شاپوری آن را به یک باغ ایرانی اروپایی تبدیل کرده است.  در باغ شاپوری درخت هایی هم چون سرو، افرا، چنار، درخت انجیر، انار، نارنج، خرما و گل‌های رز و شمعدانی قرار دارند که جلوه زیبا و بی نظیری را به باغ بخشیده اند. بازدید عموم از این اثر آزاد است و در آن رستوران و کافی شاپ و نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری استان فارس دایر است.

 جاذبه های شیراز، عمارت شاپوری ها

رستوران در محوطه باغ شاپوری ها

 مکان های جذاب استان فارس، عمارت شاپوری ها

حوض پنج پربزرگ باغ شاپوری ها
 منبع:https://تورکیش-تورمشهد.com/

آبشار بکر و جذاب زردلیمه در استان چهارمحال بختیاری


آبشار زرد لیمه در 84 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهار محال بختیاری در دره ای عمیق در منطقه دیناران در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب شهرستان اردل واقع شده است. این آبشار یکی از عریض ترین و بکر ترین آبشارهای ایران است که سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از این آبشار کوله بار خود را آماده سفر به استان چهار محال بختیاری می کنند. آبشار زرد لیمه یکی از سرچشمه های رودخانه کارون است و دارای عرض تاج 65 متر و ارتفاع 40 متر است.


 ایران، مکان های دیدنی ایران، آبشار زردلیمه  

نمایی جذاب از آبشار زرد لیمه[/caption]

 چهار محال بختیاری، آبشار زردلیمه

آبشار جذاب زردلیمه[/caption]

آبشار زردلیمه در کنار طبیعت جنگل های بلوط زاگرس، مراتع سرسبز و آثار باستانی همچون پل خدا آفرین، ایل راه باستانی، سنگ حجاری شده 6000 ساله که حدود 73 پله از آن باقی مانده و این منطقه را به یکی از زیباترین مناطق گردشگری ناشناخته ایران بدل کرده است که در سفر به استان چهار محال بختیاری نباید دیدن این آبشار شگفت انگیز را از دست داد.

 مکان دیدنی چهار محال بختیاری، آبشار زرد لیمه  

آبشار سبز زردلیمه[/caption]

نوع پوشش گیاهی این منطقه عمدتا جنگلی و از نوع بلوط و بادام و نوع پوشش مرتعی علاوه بر گندم و جو دیم بومیان، گون و سایر گیاهان مرتعی قابل مشاهده است. در کنار زیبایی‌ های این منطقه وجود عواملی همچون سختی دسترسی و کمبود آب در مسیر خصوصا در سالهایی که بارندگی به حد کافی نباشد، از دشواری‌ های بازدید از این منطقه است.

 ایران، استان چهار محال بختیاری، آبشار زرد لیمه  

تصویری از زیبایی آبشار زرد لیمه[/caption]

اگر از عاشقان طبیعت های بکر هستید آبشار زردلیمه را در برنامه گردشگری خود قرار دهید و یک روز به یادماندنی را در کنار این آبشار جذاب سپری کنید. بهترین موقع سفر به این منطقه زیبا فصل بهار است که آب و هوای مطبوع و تنوع گیاهی منطقه بر زیبای آن افزوده می شود شب در کنار آبشار با چادر و کیسه خواب بسیار لذت بخش است.

 جاذبه های چهار محال بختیاری، آبشار زرد لیمه

بهاری زیبا در کنار آبشار زردلیمه[/caption]

برای رسیدن به آبشار با شکوه زرد لیمه دو راه پیش روی دارید که مسیر اول بیشتر توصیه می شود. از شهر کرد به سمت منطقه اردل رفته و بعد از گذشتن از روستاهای کاج، کریم آباد و رستم آباد به سمت منطقه دیناران حرکت کنید ، روستای لشتر(Loshtar) آخرین روستای مسیر است که از اینجا به بعد بایستی راهی ماشین رو و خاکی ۵ کیلومتری را طی نمایید که در بین راه به سه راهی خاکی خواهید رسید که باید مسیر وسط را پی بگیرید که به ساختمان متروک تعاونی عشایر منتج می شود. شروع پیمایش اینجاست، در ابتدای مسیر پاکوب مشخص نیست که نیاز به راهنما یا GPS دارید. از شهر کرد تا ساختمان تعاونی عشایر ۱۲۰ کیلومتر است که تقریبا ۲٫۵ زمان نیاز دارد.

 ایران، شهر کرد، آبشار زردلیمه

آبشار عریض و بکر زرد لیمه[/caption]

راه دوم از روستای گزستان شروع می شود که باید راه روستای رستم آباد را به سمت صمصامی ادامه دهید بعد از پشت سر گذاشتن دشتک و گردنه چری تابلو های راهنما شما را به روستای گزستان هدایت خواهند کرد، جایی که بایستی کوله ها را به پشت بیاندازید. ایران دارای مناطق گردشگری و طبیعتی بکر  زیبایی می باشد که سالانه گردشگران بسیاری از داخل کشور و خارج از نقاط دیدنی ایران بازدید می کنند. جزیره کیش از محبوبترین مقاصد گردشگری ایران می باشد که دیدن نقلط گردشگری آن لذت خاصی دارد. سفر های کیش را می توانید با تور های شهرستان ها از جمله تور کیش از ساری، تور کیش از سنندج که قیمت های باور نکردنی ارائه می دهند تجربه کنید.



 چهار محال بختیاری،شهر کرد، آبشار زردلیمه


آبشار زردلیمه از دل کوه[/caption]

منبع:https://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

ساخت اولین رستوران شیک شناور در قشم

  احداث نخستین رستوران شناور در جزیره قشم

 قشم، اخبار قشم

احداث نخستین رستوران شناور در جزیره قشم

در سال حمایت از تولید ایرانی رستورانی شناور در جزیره زیبای قشم توسط طراحان و صنعتگران بومی منطقه آزاد قشم به نام مانگرو”  آماده بهره برداری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، طراحان و صنعتگران این جزیره با شش ماه کار جهادی موفق به ساخت نخستین رستوران “شناور مانگرو قشم” به طول ۲۰ متر، پهنای ۶ متر، آبخور ۸۰ سانتی متر و ارتفاع هشت متربا هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال حمایت از تولید ملی شدند گردشگران عزیز می توانند یا شرکت در تور لحظه آخری قشم به جزیره جذاب قشم سفر کنند و از این رستوران شناور دیدن کنند.

رستوران “شناور مانگرو قشم” با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط صنعتگران شرکت “دریا نور قشم” در دو طبقه طراحی شده که طبقه اول آن دارای فضای سرپوشیده و طبقه دوم این شناور دارای فضای روباز به مساحت ۱۰۰ متر مربع در هر طبقه می باشد.

این رستوران شناور با طراحی زیبا و ظرفیت پذیرایی ۱۴۰میهمان، ظرفیتی ارزشمندی در جذب گردشگران تورقشم و توسعه صنعت توریسم جزیره قشم محسوب می شود.

شایان ذکر است که شرکت “دریا نور قشم” با فعالیت در زمینه ساخت شناورهای دریایی، سال ۱۳۸۱ در منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر ۲۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.
منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/qeshm-tour/

ساخت اولین رستوران شیک شناور در قشم

  احداث نخستین رستوران شناور در جزیره قشم

 قشم، اخبار قشم

احداث نخستین رستوران شناور در جزیره قشم

در سال حمایت از تولید ایرانی رستورانی شناور در جزیره زیبای قشم توسط طراحان و صنعتگران بومی منطقه آزاد قشم به نام مانگرو”  آماده بهره برداری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، طراحان و صنعتگران این جزیره با شش ماه کار جهادی موفق به ساخت نخستین رستوران “شناور مانگرو قشم” به طول ۲۰ متر، پهنای ۶ متر، آبخور ۸۰ سانتی متر و ارتفاع هشت متربا هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال حمایت از تولید ملی شدند گردشگران عزیز می توانند یا شرکت در تور لحظه آخری قشم به جزیره جذاب قشم سفر کنند و از این رستوران شناور دیدن کنند.

رستوران “شناور مانگرو قشم” با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط صنعتگران شرکت “دریا نور قشم” در دو طبقه طراحی شده که طبقه اول آن دارای فضای سرپوشیده و طبقه دوم این شناور دارای فضای روباز به مساحت ۱۰۰ متر مربع در هر طبقه می باشد.

این رستوران شناور با طراحی زیبا و ظرفیت پذیرایی ۱۴۰میهمان، ظرفیتی ارزشمندی در جذب گردشگران تورقشم و توسعه صنعت توریسم جزیره قشم محسوب می شود.

شایان ذکر است که شرکت “دریا نور قشم” با فعالیت در زمینه ساخت شناورهای دریایی، سال ۱۳۸۱ در منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر ۲۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.
منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/qeshm-tour/