روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

نخستین آلاچیق شناوری در آب های قشم

ورود اولین آلاچیق شناور به آب های قشم

 قشم، اخبار قشم

ورود اولین آلاچیق شناور به آب های قشم

 با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد آقای عبدالجواد کمالی اولین آلاچیق شناور که توسط متخصصین شرکت شناورسازی آرام شناور کیان قشم ساخته شده بود به آب های قشم انداخته شد. این آلاچیق به ارزش ۹۹ میلیون تومان به وزن یکهزار و ۵۰۰ کیلو گرم، قطر ۴٫۵ متر وارتفاع ۳ متر با آبخور ۳۵ سانتی متر قابلیت حمل ۱۰ گردشگر و یک خدمه را با سرعت ۲ تا ۴ نات دریایی دارد.
عبدالجواد کمالی بیان داشته اند: هم اینک نام قشم در بخش ورزش های دریایی و هوایی در کشورشناخته شده و در حوزه گردشگری دریایی هم با توجه به فعالیت چندین مجموعه توانمند شناور سازی به طور حتم در آینده نزدیک شاهد تولید شناورهای ویژه گردشگری در این جزیره خواهیم بود.
به گفته وی، آلاچیق شناور تولید شده در قشم با توجه به طراحی زیبا و افزودن امکانات مورد نیاز می تواند با ماندگاری بیشتر گردشگران بر روی آب در محدوده جنگل های زیبای حرا جاذبه ای تازه باشد.
جزیره قشم داری مکان های تاریخی فراوانی و هم چنین دارای طبیعتی بکر و زیبا است و در حال حاضر هم در حوزه گردشگری تفریحات دریایی در این جزیره  فعالیت های بسیاری در حال انجام هست. برای سفر به قشم و دیدن مکان های جذاب این جزیره با تور لحظه آخری قشم همراه باشید تا با نازلترین نرخ از شهرستان ها و تهران به قشم سفر کنید.

منبع: ایرنا قشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.