روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

پارک جذاب مینیاتوری مشهد+ عکس

پارک مینیاتوری مشهد به عنوان اولین بوستان مینیاتوری در شرق کشور به مساحت ۸ هکتار با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان اعتبار در منطقه ۱۲ مشهد ساخته شده است. در این بوستان ۴۳ هزار مترمربع فضای سبز با بهره‌گیری از سیستم آبیاری تحت فشار طراحی و اجرا شده است. همچنین ۹۶ مترطول نیز رمپ تماشا برای شهروندان احداث شده است.

 جاذبه های مشهد، پارک مینیاتوری مشهد

نمایی کلی از پارک مینیاتوری مشهد

ایران دارای مکان های دیدنی بسیاری است که هر گردشگر باید خیلی زمان و هزینه صرف دیدن جاذبه های گردشگری کند. از این رو در مشهد بوستانی مینیاتوری ساخته اند که در آن ۵۸ نماد فرهنگی، مذهبی،آثار های باستانی و نقاط دیدنی شهرهای مختلف ایران به صورت مینیاتور شده در مقیاس کوچک به نمایش گذاشته اند. گردشکران می توانند با قیمت های استثنایی تور ارزان مشهد به شهر مقدس مشهد سفر کنند و از دیدن مکان های جذاب  این بوستان لذت ببرند.

 مکان های دیدنی مشهد، بوستان مینیاتوری مشهد

آرامگاه فردوسی در بوستان مینیاتوری مشهد

 مشهد، دیدنی مشهد، پارک مینیاتوری مشهد

سد کارون در پارک مینیاتوری مشهد

ازمکان های جذاب و دیدنی و تاریخی گه در این پارک در ابعاد کوچک درست شده اند می توان به المان‌های تخت جمشید، آرامگاه فردوسی، پل خواجو، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، آرامگاه عطار نیشابوری، راه‌آهن مشهد، روستای کندوان، باغ شاهزاده ماهان کرمان و سد کارون تا کنون اشاره کرد.

 جاذبه های خراسان رضوی، مشهدریال پارک مینیاتوری

آرامگاه عطار نیشابوری در بوستان مینیاتوری مشهد

 جاذبه های گردشگری مشهد، پارک مینیاتوری مشهد

المان تخت جمشید در بوستان مینیاتوری مشهد

 از انواع خدمات رفاهی این پارک نظیر تراس تماشا برای برگزاری مراسم ها و نمایش ها، زمین بازی کودکان با طراحی بازی‌های بومی و محلی، مسیر تردد قطار، دریاچه به وسعت ۲۰۹۵ متر و رودخانه ای به طول ۲۱۶ متر، ۱۲ عدد سرویس بهداشتی، ۴۳ هزار مترمربع فضای سبز، پیست مسابقه برای ماشین های کنترلی (ماشین های RC) به شکل نقشه ایران، نام برد. گردشگرانی که از تمام نقاط ایران با تورهای ارزان مشهد از شهرستان ها مانند تور مشهد از شیراز، تور مشهد از اهواز، تور مشهد از قزوین و….. به مشهد مقدس سفر می کنند و در برنامه گردش خود دیدن این بوستان را نیز قرار دهند و یک روز به یادماندنی را در این بوستان برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.

 مکان های دیدنی مشهد، بوستان مینیاتوری مشهد

فضای سبز بوستان مینیاتوری مشهد

منبع: https://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/mashhad-tour/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.