روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

بازدید از تنگه کریان در قشم + تصاویر

تنگه کریان منطقه ای بکر و خارق العاده می باشد که در دل کوه های دولاب قشم واقع شده است. این تنگه یکی از بی نظیر ترین مقاصد گردشگری قشم می باشد که ترکیب آب و صخره ها طبیعت چشم نوازی را پدید آورده است. هر ساله گردشگران بسیاری با استفاده از تور قشم از این تنگه استثنایی و زیبا دیدن می کنند. با توجه به اینکه استان هرمزگان و جزیره زیبای قشم در منطقه ای گرم و خشک قرار دارند، آب شیرین ذخیره شده از ارزش بالایی برخوردار می باشد لذا چاله ها و کانال های این تنگه و تنگه چاهکوه که به تنگه عجایب معروف است، محل مناسبی برای ذخیره آب باران می باشند. چاه ها و کانال های تنگه کریان قدمتی باستانی دارند و از دیرباز به عنوان مکان مناسبی برای تامین آب شیرین بومیان این منطقه مورد استفاده واقع شده است. در هنگام بارندگی و پس از باران این تنگه جلوه خاص و منحصر به فردی دارد و به دلیل آبگرفتگی چاله های این دره و ارتفاع از سطح زمین، نسیمی که از میان دره میگذرد هوایی مطبوع و خنکای خاصی دارد.

تنگه کریان, استان هرمزگان, جزیره قشم

نمایی زیبا از تنگه کریان

تنگه کریان, جزیره قشم

چشم اندازی بی نظیر از تنگه کریان

جزیره قشم, تنگه کریان

تصویری زیبا از تنگه کریان

منبع:http://تورکیش-تورمشهد.com/qeshm-tour/

اوج لذت و هیجان با قایقرانی در پاتایا تایلند


[عکس های قایقرانی در پاتایا تایلند Sailing in Pattaya

در پاتایا تفریحات فراوانی وجود دارد که یکی از انها قایقرانی در آبهای اطراف آن است . که اکثر اوقات اب و هوای آفتابی به همراه باد وجود دارد که برای ورزش با قایق بادبانی بسیار مناسب است.  گردشگران تور پاتایا می توانند با قایق از پاتایا به جزایر بسیار زیبای اطراف ان که دارای شن های سفید و طبیعت منحصر به فرد می باشد بسیار لذت بخش است. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین تفریحات آبی را با ما تجربه کنید.


عکس های قایقرانی در پاتایا تایلند Sailing in Pattaya  

در پاتایا چندین باشگاه قایق رانی وجود دارد که هم خدمات آموزش قایقرانی و هم کرایه قایق بادبانی را انجام می دهند. در سفر به پاتایا قایقرانی در سواحل آن را از دست ندهید. چرا که این تفریح و ورزش بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است و در میان گردشگران بسیار محبوب است. از دیگر تفریحات هیجان انگیز در پاتایا می توان به غواصی در پاتایا و اسکی روی آب پاتایا اشاره کرد.با توجه به اینکه برای سفر به تایلند اخذ ویزا اجباری می باشد لذا ارائه تور لحظه آخری تایلند به مقصد این کشور زیبا تعریف نشده و گردشگران چند روز قبل از سفر باید نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایند. 


معرفی هتل نخل فردوس مشهد+ تصاویر

هتل نخل فردوس مشهد یکی از تازه ساخت ترین هتل های ۲ ستاره مشهد می باشد که در سال ۱۳۹۶ و در خیابان امام رضا ۱۱ تاسیس گردیده است. این هتل در ۴ طبقه و ۲۸ واحد طراحی شده که شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. همچنین در هر طبقه از این هتل ۷ اتاق وجود دارد که گردشگران تور مشهد می توانند اقامتی رویایی را در این هتل زیبا و تازه ساخت تجربه کنند. هتل نخل فردوس مجهز به آسانسور نیز می باشد و مهمانان عزیزی که توانایی بالا رفتن از پله ها را ندارند می توانند به راحتی از آسانسور استفاده نمایند. جالب است بدانید فاصله این هتل زیبا تا حرم مطهر حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی می باشد بنابراین مهمانان عزیز تور ارزان مشهد می توانند به راحتی به دیدار آقا امام رضا بروند و خاطره یک روز خوش در کنار پابوس آقا امام رضا در ذهنشان به ثبت برسانند.






منبع:http://تورکیش-تورمشهد.com/mashhad-tour/

بازدید از مرکز خرید سنترال فستیوال تایلند


مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

The Central Festival Shopping Center Phuket

عکس و نقشه مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت تایلند The Central Festival Shopping Center Phuket که درسایت تور تایند برای شما عزیزان قرار داده ایم.


"]عکس و نقشه مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت تایلند

یکی از بزرگ‌ ترین مراکز خرید پوکت این مرکز خرید است، حدودا 300 فروشگاه در این مرکز خرید وجود داردند در مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی دارد.با توجه به اینکه برای سفر به کشور تایلند اخذ ویزا اجباری می باشد پس ارائه تور لحظه آخری تایلند به مقصد این کشور زیبا تعریف نشده است و گردشگران جند روز قبل از سفر باید نسبت به تهییه ویزا اقدام نمایند. 


عکس و نقشه مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت تایلند 

سنترال فستیوال درحاشیه شهر پوکت واقع شده، بهتر است برای رفتن به این مرکز خرید از تاکسی استفاده کنید. در صورتی که در تور تایلند که در آژانس های مسافرتی ارائه می شود شرکت کرده اید در گشت شهری میتوانید بازدید از این مرکز خرید را انتخاب کنید.


شهر وصف ناپذیر هات یابی در تایلند

 

شهر هات یایی تایلند که دقیقا در شمال پنانگ و در جنوب محدوده ی کشور تایلند واقع شده است. همچنین 30 کیلومتر با مرز مالزی فاصله دارد. هات یایی در منطقه ی Songkhla که چهارمین شهر بزرگ تایلند است مستقر شده است. جاذبه های وسوسه کننده بی شماری در این منطقه وجود دارد مانند پارک شهر Songkhla که به عنوان مهمترین مرکز تفریحی مشغول به فعالیت است.

عکس های شهر زیبای هات یایی تایلند 

زبان انگلیسی در این شهر مانند بانکوک رواج ندارد. و این شهر نسبتا ارزان است. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین خاطرات را از سفر به تایلند برای شما رقم بزنیم.


عکس های شهر زیبای هات یایی تایلند

این منطقه دارای مراکز خرید مختلف و متنوع، با خیابان های پر زرق و برق، بازار های شب رنگارنگ و همچنین انواع هتل ها می باشد. و همچنین گشت و گذار در بازار شناور این شهر تجربه ای منحصر به فرد است. این شهر دارای معابد بزرگ و مجسمه های بودای معروف می باشد. وات هاتیایی نائینی بهترین و معروف ترین معبد بودا برای بازدید است. اگر در ماه نوامبر به این منطقه سفر کنید.

عکس های شهر زیبای هات یایی تایلند

می توانید در جشنواره فانوس های محلی و لوی کراتونگ شرکت کنید و لذت ببرید. در این منطقه رستوران های فراوانی وجود دارد. که انواع غذاهای تایلندی، چینی، مالایی و هندی سرو می شود. یکی از معروف ترین رستوران های این منطقه گپ گاردن می باشد. گردشگران می توانند با استفاده از تور ارزان تایند از جاذبه های بی نظیر این کشور و همچنین از این شهر رویایی دیدن نمایند. 

منبع:thailandtor.com