روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

شهر وصف ناپذیر هات یابی در تایلند

 

شهر هات یایی تایلند که دقیقا در شمال پنانگ و در جنوب محدوده ی کشور تایلند واقع شده است. همچنین 30 کیلومتر با مرز مالزی فاصله دارد. هات یایی در منطقه ی Songkhla که چهارمین شهر بزرگ تایلند است مستقر شده است. جاذبه های وسوسه کننده بی شماری در این منطقه وجود دارد مانند پارک شهر Songkhla که به عنوان مهمترین مرکز تفریحی مشغول به فعالیت است.

عکس های شهر زیبای هات یایی تایلند 

زبان انگلیسی در این شهر مانند بانکوک رواج ندارد. و این شهر نسبتا ارزان است. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین خاطرات را از سفر به تایلند برای شما رقم بزنیم.


عکس های شهر زیبای هات یایی تایلند

این منطقه دارای مراکز خرید مختلف و متنوع، با خیابان های پر زرق و برق، بازار های شب رنگارنگ و همچنین انواع هتل ها می باشد. و همچنین گشت و گذار در بازار شناور این شهر تجربه ای منحصر به فرد است. این شهر دارای معابد بزرگ و مجسمه های بودای معروف می باشد. وات هاتیایی نائینی بهترین و معروف ترین معبد بودا برای بازدید است. اگر در ماه نوامبر به این منطقه سفر کنید.

عکس های شهر زیبای هات یایی تایلند

می توانید در جشنواره فانوس های محلی و لوی کراتونگ شرکت کنید و لذت ببرید. در این منطقه رستوران های فراوانی وجود دارد. که انواع غذاهای تایلندی، چینی، مالایی و هندی سرو می شود. یکی از معروف ترین رستوران های این منطقه گپ گاردن می باشد. گردشگران می توانند با استفاده از تور ارزان تایند از جاذبه های بی نظیر این کشور و همچنین از این شهر رویایی دیدن نمایند. 

منبع:thailandtor.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.