روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

پیاده روی همگانی در جزیره کیش

به گزارش،هفته دولت همایش پیاده روی همگانی در جزیره کیش برگزار شد.

تور_کیش-تور_مشهد.com_walking in kish 3
تور کیش-پیاده روی همگانب در کیش

در جزیره کیش همایش پیاده روی همگانی از سوی معاونت ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به منظور ایجاد شادی و سرزندگی  و رواج دادن ورزش گروهی در میان کیشوندان و گردشگران تور کیش برگزار شد.

تور_کیش-تور_مشهد.com_walking in kish 2
تور کیش-همایش پیاده روی همگانی در کیش

گفتنی است که در پایان این همایش جوایز هم شامل 10 عدد نیم سکه بهار آزادی، 20 عدد ربع سکه بهار آزادی، 10 دستگاه دوچرخه، 20 کارت هدیه 1,000,000 ریالی، 10 دست گرمکن و شلوار ورزشی و 10 عدد کارت رایگان استفاده از اماکن ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان و گردشگران تور لحظه آخری کیش اهداء خواهد شد.

منبع: سایت تور کیش

برگزاری مسابقات تیر و کمان کاپ آسیا

جزیره کیش همه سال میزبان مسابقات و اردو های متعدد ورزشی در رده های سنی مختلف است و اهمیت این جزیره مختصبه گردشگری تور کیش نیست.

تور_کیش-تور_مشهد.com_tir o kaman
تور کیش -مسابقات تیر و کمان کاپ آسیا

به گزارش تور کیش ، نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه پس از کسب کرسی در فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، میزبانی مسابقات مهم کاپ آسیا در رشته تیر وکمان به ایران واگذار شد.مریم کاظمی پور افزود: این مسابقات مهرماه امسال در جزیره در کیش برگزار می شود.

منبع: تور کیش

برگزاری ششمین نمایشگاه و همایش تخصصی شهر ایده آل در کیش

جزیره کیش همه ساله میزبان بسیاری همایشها اعم ورزشی،فرهنگی،سیاسی و... مییاشد. به گزارش تور کیش قرار است که  ششمین نمایشگاه و همایش تخصصی شهر ایده آل در کیش  برگزار شود.

تور_کیش-تور_مشهد.com_hamayesh 1
تور کیش- همایش شهر ایده ال

در این نمایشگاه ، جدید ترین دستاوردها در حوزه مدیریت و خدمات شهری، شهرداری ها و فرصت های سرمایه گذاری شهری  به نمایش گذاشته می شود.مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری  و توسعه کیش در این خصوص گفت:این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم دی امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.همزمان با برگزاری این نمایشگاه ، ششمین همایش شهر ایده آل با حضور شهرداران و مدیران شهری سراسر کشور در حوزه مدیریت شهری در مرکز همایش های بین المللی کیش برپا خواهد شد.

تور کیش -تور کیش تابستان 94-تور کیش پاییز 94


××تور کیش××

تور_کیش-تور_مشهد.com_kish tour
تور کیش- تور کیش تابستان 94
  • سایت گردشگری تور کیش تلاش دارد تا در اینده ایی نزدیک تور کیش پاییز 94 را با ارزانترین قیمت و با کیفیت عالی خدمت شما مسافران تور کیش تابستان 94 خدمت شما عزیزان معرفی کند
  • سایت جامع تور کیش بر آن است تا خود، رزرو هتل در جزیره بالی را به همراه خدمات بیمه مسافران را انجام دهد.
  • سایت تور بالی همچنین ارائه دهنده ارزانترین و بهترین تور کیش تابستان 94 برای گردشگران تور لحظه آخری کیش را فراهم آورد.
  • قابل توجه گردشگران تور ارزان کیش که این سایت فقط به معرفی خدمات تور بالی میپردازد و جهت اطلاعات از قیمت تور کیش به اژانس های مربوطه تماس حاصل فرمایند.
  • سایت تور کیش برای شما مسافران عزیز آرزوی سفری خوش را دارد.

××تور کیش تابستان 94××

 

منبع:http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

پرواز عمان-کیش به زودی راه اندازی می شود

کیش جزیره ایی است که از لحاظ گردشگری دارای شهرت جهانی است و گردشگری در ان مختص به داخل کشور نیست. بسیاری از کشورها دارای پرواز مستقیم به کیش هستند که کشورهای حوزه خلیج فارس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به گزارش تور کیش از  سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای حفظ اصل مشتری مداری و با هدف فراهم کردن شرایط مساعد برای رفاه حال مسافران، مسیر پروازی کیش - مسقط  و بالعکس از 24 مرداد راه اندازی می شود براساس برنامه ریزی شرکت هواپیمایی کیش، این پرواز هر هفته شنبه ها ساعت 12 از جزیره کیش به سمت مسقط و چهارشنبه ها ساعت 20 از مسقط به جزیره کیش برقرار است.

تور_کیش-تور_مشهد.com_kish birjand
تور کیش با پرواز عمان-کیش

سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه گردشگری بین المللی و معرفی پتانسیل های کیش به سرمایه گذاران است و با توجه به تحولات مثبت ایجاد شده در حوزه بین المللی برای کشورمان، سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش است با افزایش امکانات پروازی از فرصت ایجاد شده در راستای افزایش ارتباطات اقتصادی و گردشگری استفاده کند.یک خبر خوش نیز برای زائرین حرم حضرت علی است که،با راه اندازی مسیر هوایی عراق به کیش و بالعکس ، نخستین پرواز شرکت هواپیمایی کیش ، فروردین ماه امسال به مقصد نجف اشرف انجام شد، همچنین گردشگران عراقی تور لحظه آخری کیش اردیبهشت ماه امسال نیز به جزیره کیش سفر کردند.کوروش فتاحی مدیرعامل فرودگاه بین المللی کیش نیز چندی پیش اعلام کرد: در حال رایزنی با مسوولان هوایی کشورهای قطر و کویت برای راه اندازی خط پروازی بین کیش و این کشورها هستیم؛ این موضوع در دست بررسی قرار دارد و هنوز نهایی نشده است