روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

معرفی هتل های پر طرفدار در بانکوک + تصاویر

 هتل شادی هوم هتل سه ستاره و پرطرفدار در قلب مرکز شهر بانکوک واقع شده است. این هتل با امکانات مدرن و خدمات رفاهی ۲۴ ساعته پذیرای گردشگران می باشد. این هتل دارای یک رستوران شیک می باشد که انواع غذاهای تایلندی و ایرانی و هندی و اروپایی به مسافران خود ارائه می دهد. هتل شادی هوم دارای ۴۷ اتاق با امکانات ویژه و مجهز به تهویه مطبوع می باشد. گردشگران تور ارزان تایلند آرامش را می توانند در این هتل لوکس تجربه کنند. هتل راچادا بانکوک نیز از هتل های شیک سه ستاره می باشد که مانند این هتل شادی هوم از محبوبیت خاصی دربین گردشگران شهر بانکوک برخوردار است.

هتل های تایلند, هتل شادی هوم


تور تایلند, هتل هوم شادی


هتل بانکوک, هتل سه ستاره شادی هوم


منبع:thailandtor.com/bangkok-tour/

تایلند قطب اصلی گردشگری در جهان

تایلند پرطرفدارترین کشور در میان گردشگران جهان

 در بین تورهای خارجی تور تایلند از اهمیت خاصی بین گردشگران برخوردار است. حتی بدون آمارگیری هم متوجه استقبال بیشتر مردم از این  می شوید. می خواهیم بدونیم که چه عاملی باعث شد تایلند مورد محبوبیت گردشگران واقع شود. در ذیل با چند عوامل آشنا خواهید شد.

مناسب بودن قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورها 

اولین مساله ای که اکثر مردم برای سفرهای شان در نظر می گیرند ، مساله قیمت و ارزانی است. این یک حقیقت غیر قابل انکار است که پایین بودن تور تایلند (تور ترکیبی و تور تک) در مقایسه با ورهای مشابه کشورهای دیگر  دلیل این همه استقبال شده است چرا که تقریبا کسی را نمی شود یافت که به فکر جیب خود نباشد.

وجود تفریحات متنوع در این کشور

مساله مهم دیگر نیز که به اندازه ویژگی قیمت تور تایلند اهمیت دارد ، این است که شما با صرف همان هزینه اندک تفریحاتی را تجربه خواهید کرد که برای تجربه همه آنها شاید نیاز به جهانگردی داشته باشید. در واقع شما در یک تور بانکوک پاتایا علاوه بر بازدید باغ وحش و شهربازی های مطرح آسیا  از معابد بودایی با تندیس های غول پیکر از جنس طلا و سایر تفریحاتی که در نقاط مختلف دنیا وجود دارد  نیز لذت خواهید برد.به شما پیشنهاد می شود از تور ارزان تایلند که با قیمت مناسب عرضه می شود استفاده نمایید و بهترین سفر زندگی خود را تجربه نمایید. 

وجود سواحل و طبیعت بکر و زیبا در تایلند

اگر از طرفداران طبیعت و دریا هستید ، باید این مژده را به شما بدهم که تایلند می تواند منطقه آرمانی شما از این لحاظ نیز باشد، چرا که این کشور دارای سواحل و جنگل های بسیار زیبا و منحصر به فردی  بوده که این دیدنی های تایلند نیز یکی از آن عوامل استقبال است.

وجود  امکانات غواصی برای تایلند

 اگر به دنبال مکانی برای غواصی هستید ، علاوه بر سریلانکا می توانید روی تایلند نیز استقبال ویژه ای کنید ، چرا که از بهترین مناطق در جهان برای غواصی بوده و بی دلیل نیست که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده اند. پس این دیدنی های تایلند را نیز به عوامل دیگر اضافه کنید.لازم به ذکر است از آنجا ییکه برای ورود به کشور تایلند اخذ ویزا اجباری می باشد لذا ارائه تور لحظه آخری به مقصد این کشور زیبا تعریف نشده است و گردشگران چند روز قبل از سفر باید اقدامات لازم را فراهم نمایند. 

منبع:://thailandtor.com/

معرفی جشن مفرح آب در تایلند

جشن آب تایلند

.

مردم تایلند به دلیل بودایی بودن و تعلیمات بودا، اعتقادات خاصی دارند. یکی از این اعتقادات جالب، که تایلندی ها در آغاز هر سال روی آن تعصب دارند آب پاشی است. این آب پاشی که به فستیوال آب پاشی یا جشن آب تایلند معروف است همه ساله در روز اول نخست انجام می پذیرد. این جشن شاد و مهیج ، به عنوان یکی از جاذبه های تایلند به شمار می رود. گردشگران می توانند با تور ارزان تایلند که با قیمت مناسب عرضه می گردد سفر خوشی را به همراه داشته باشند. 

مردم تایلند طبق دانسته های خود، آب را نماد پاکی دانسته، به گونه ای که بدبختی و نکبت ها را از روح و جسمشان دور می کند بنابراین باید بر روی هم آب بپاشند.این جشن در تمام نقاط تایلند بین مرد و زن، پیرو جوان، کودک و خردسال و … برگزار می گردد و تایلندی ها با استفاده از ادواتی نظیر شلنگ، تلمبه، سطل و تفنگ های آب پاش و به طور کلی هر چیزی که می توان با آن آب را پاشید این جشن را برگزار می کنند. گاهی خمیر رقیقی درست می کنند و با آن روی صورت یگدیگر نقاشی می کنند. شایان ذکر است که این مراسم در میان مقامات دولتی هم رواج دارد. با توجه به اینکه برای ورود به کشور تایلند اخذ ویزا ضروری می باشد ارائه تور لحظه آخری تایلند امکان پذیر نمی باشد و گردشگران قبل از سفر باید نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایند. 

عکس های جشن آب در تایلند

جشن آب در تایلند + عکس و کلیپ جشن آب تایلند

جشن آب در تایلند + عکس و کلیپ جشن آب تایلند

جشن آب در تایلند + عکس و کلیپ جشن آب تایلند

جشن آب در تایلند + عکس و کلیپ جشن آب تایلند

جشن آب در تایلند + عکس و کلیپ جشن آب تایلند

جشن آب در تایلند + عکس و کلیپ جشن آب تایلند

جشن آب در تایلند + عکس و کلیپ جشن آب تایلند

جشن آب در تایلند + عکس و کلیپ جشن آب تایلند

منبع:thailandtor.com

بازدید از پارک ملی سری ناکارین تایلند+ تصاویر

پارک ملی سری ناکارین


عکس های پارک ملی سری ناکارین تایلند

عکس های پارک ملی سری ناکارین تایلند

یکی از زیباترین مناطق تایلند که از دیدنی های معروف این کشور به شمار میرود پارک ملی سری ناکارین تایلند می باشد. این پارک در حدود 105 کیلومتری استان  راتچابوری قرار دارد. یک منطقه بزرگ و زیبا و محافظت شده یک گستره ی سرسبز که توسط رشته کوه های بی پایان احاطه شده زیبایی خاصی را به وجود آورده این پارک نسبت به پارک ملی اروان کمتر مورد بازدید است به همین دلیل طبیعت بکر و دست نخورده ای دارد. تایلند دارای پارک های ملی فراوانی است  که به گردشگران تور ارزان تایلند توصیه می شود در سفر به این کشور حتما به یکی از این پارک های ملی بروید.

عکس های پارک ملی سری ناکارین تایلند

عکس های پارک ملی سری ناکارین تایلند

این جواهر طبیعی دارای آبشار های فراوان چشمه های آب گرم غارهای هیجان انگیز می باشد. دارای حیاط وحش بزرگی است که شامل گربه پلنگ سنجاب و خفاش و گونه های پرندگان مختلف که همگی در این منطقه هستند. تفریحات در انتظار شماست با قایق این رودخانه زیبا را طی کنید و از طبیعت اطراف آن لذت ببرید. و یا در رودخانه های آن شیرجه بزنید و به ماجراجویی بپردازید. در تور تایلند ما شرکت کنید تا سفری هیجان انگیز و پرماجرا برای شما رقم بزنیم.برای سفر به کشور زیبای تایلند اخذ ویزا ضروری می باشدپس ارائه تور لحظه آخری تایلند امکان پذیر نمی باشد و گردشگران چند روز قبل از سفر باید نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایند.  

عکس های پارک ملی سری ناکارین تایلند

عکس های پارک ملی سری ناکارین تایلند

گردآوری:thailandtor.com

تور هیجان انگیز پاتایا برای سفر به تایلند

معرفی پاتایا

پاتایا از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که در ضلع شرقی این کشور قرار گرفته است. این شهر با جذب بیش از ۵/۵ میلیون گردشگر در سال بیش از شهری در تایلند پذیرای مسافر است. پاتایا شهر نوپایی است که که برای اولین بار در سال ۱۹۵۹ مورد توجه تعدادی سرباز آمریکایی که برای ستراحت به سواحل آن آمده بودند قرار گرفت و به تدریج گسترش پیدا کرده و شهرت جهانی یافت.


تور پاتایا

تور پاتایا مجبوب ترین تور گردشگری در بین تورهای تایلند است و به نسبت تور های سایر مناطق تایلند نظیر تور پوکت و تور بانکوک ارزان تر است. تور های پاتایا از ایران در سال های اخیر نیز مورد توجه قرار گرفته است و بعضا برخی پروازهای چارتری نیز به مقصد این شهر از ایران راه اندازی شده است. تورهای پاتایا از ایران معمولا بین ۶ الی ۸ شب برگزار می شود.

تور ارزان و لحظه آخری پاتایا

تور ارزان پاتایا در برخی از ایام  سال با توجه به عدم تقاضا با افت محسوس همراره است. هرچند تورهای تایلند با توجه نیاز به صدور ویزا معمولا در دسته آفرهای لحظه آخری قرار نمیگرند و از این رو تورهای لحظه آخری پاتایا عملا وجود ندارند!


تور پاتایا ارزان 

 تور پاتایا شامل چه چیزهایی است؟

تور پاتایا عموما شامل بلیط رفت و برگشت -ویزا- ترانسفر فرودگاهی و بین شهری – اقامت با صبحانه -بیمه مسافرتی – لیدر فارسی زبان می باشد اما بعضا تور با ناهار و شام نیز رزرو می گردد.


 معمولا چه زمان هایی برای تور ارزان پاتایا اقدام کنیم؟

  ماه های غیر پیک مانند رمضان، محرم و ایام امتحانات!


 آیا امکان کنسلی تور پاتایا وجود دارد ؟

 اگر پرواز به صورت سیستمی باشد امکان کنسلی پرواز وجود دارد البته با درصد جریمه. اگر پرواز به صورت چارتر باشد امکان کنسلی وجود ندارد و پرواز سوخت کامل می شود. کنسلی هتل هم به شرط فروش مبلغ با درصد جریمه بازگردانده می شود.


 مدارک لازم جهت ثبت نام تور پاتایا چیست؟

 پاسپورت با ۷ماه اعتبار – کپی شناسنامه و کارت ملی – پرینت ۱ ماه آخر حساب با مهر بانک – ۱ قطعه عکس رنگی ۳*۴ – آدرس، شغل،شماره تماس مسافر


جاذبه های گردشگری پاتایا:

۱- باغ نونگ نوچ

در ابتدا هدف از احداث باغ، مطالعات گیاه شناسی بود اما بعدها باغ به یک جاذبه توریستی که به طور کامل با خانه‌ها، کلبه‌ها، ویلا‌ها، سالن‌های سمینار، سالن‌های مهمانی، استخر، رستوران‌ها و همچنین دیگر تسهیلات ساخته شده برای راحتی گردشگران به سبک تایلندی مجهز شده بود، تغییر پیدا کرد. بیشتر بخوانید…

 

۲- جزیره مرجان

سفری یک روزه به جزیره مرجان پاتایا یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا کمی فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید است و هر روز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. می توانید این مسیر را با لنج و با قایق موتوری طی کنید. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آبهای آن دارای مرجان های بی نظیری است. بیشتر بخوانید…

 

۳- معبد چای مونگخون

از سواحل و جزایر آن که طبیعت بسیار منحصر به فردی دارد. تا بناهای تاریخی آن که برگرفته شده از معماری زیبای تایلندی و سنت مردم تایلند می باشد. یکی از این معابد که معماری منحصر به فرد و زیبایی دارد معبد چای مونگخون پاتایا می باشد. بیشتر بخوانید…

 

۴- خانه مقدس حقیقیت

این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است. هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. بیشتر بخوانید…

 

۵- پارک آبی

یکی از معروف ترین تفریحات پاتایا پارک آبی پاتایا یا پارک آبی رامایانا می باشد. این

 پارک که در شمال ساحل جومتین قرار دارد بزرگ ترین و معروف ترین پارک آبی جنوب شرقی آسیا است. مساحت این پارک ۱۶۰۰۰۰ متر مربع می باشد. بیشتر بخوانید…

منبع: thailandtor.com/pattaya-tour/