روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

تایلند قطب اصلی گردشگری در جهان

تایلند پرطرفدارترین کشور در میان گردشگران جهان

 در بین تورهای خارجی تور تایلند از اهمیت خاصی بین گردشگران برخوردار است. حتی بدون آمارگیری هم متوجه استقبال بیشتر مردم از این  می شوید. می خواهیم بدونیم که چه عاملی باعث شد تایلند مورد محبوبیت گردشگران واقع شود. در ذیل با چند عوامل آشنا خواهید شد.

مناسب بودن قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورها 

اولین مساله ای که اکثر مردم برای سفرهای شان در نظر می گیرند ، مساله قیمت و ارزانی است. این یک حقیقت غیر قابل انکار است که پایین بودن تور تایلند (تور ترکیبی و تور تک) در مقایسه با ورهای مشابه کشورهای دیگر  دلیل این همه استقبال شده است چرا که تقریبا کسی را نمی شود یافت که به فکر جیب خود نباشد.

وجود تفریحات متنوع در این کشور

مساله مهم دیگر نیز که به اندازه ویژگی قیمت تور تایلند اهمیت دارد ، این است که شما با صرف همان هزینه اندک تفریحاتی را تجربه خواهید کرد که برای تجربه همه آنها شاید نیاز به جهانگردی داشته باشید. در واقع شما در یک تور بانکوک پاتایا علاوه بر بازدید باغ وحش و شهربازی های مطرح آسیا  از معابد بودایی با تندیس های غول پیکر از جنس طلا و سایر تفریحاتی که در نقاط مختلف دنیا وجود دارد  نیز لذت خواهید برد.به شما پیشنهاد می شود از تور ارزان تایلند که با قیمت مناسب عرضه می شود استفاده نمایید و بهترین سفر زندگی خود را تجربه نمایید. 

وجود سواحل و طبیعت بکر و زیبا در تایلند

اگر از طرفداران طبیعت و دریا هستید ، باید این مژده را به شما بدهم که تایلند می تواند منطقه آرمانی شما از این لحاظ نیز باشد، چرا که این کشور دارای سواحل و جنگل های بسیار زیبا و منحصر به فردی  بوده که این دیدنی های تایلند نیز یکی از آن عوامل استقبال است.

وجود  امکانات غواصی برای تایلند

 اگر به دنبال مکانی برای غواصی هستید ، علاوه بر سریلانکا می توانید روی تایلند نیز استقبال ویژه ای کنید ، چرا که از بهترین مناطق در جهان برای غواصی بوده و بی دلیل نیست که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده اند. پس این دیدنی های تایلند را نیز به عوامل دیگر اضافه کنید.لازم به ذکر است از آنجا ییکه برای ورود به کشور تایلند اخذ ویزا اجباری می باشد لذا ارائه تور لحظه آخری به مقصد این کشور زیبا تعریف نشده است و گردشگران چند روز قبل از سفر باید اقدامات لازم را فراهم نمایند. 

منبع:://thailandtor.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.