روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

معرفی هتل کینگ استون سوئیتز بانکوک + تصاویر

Kingston Suites Hotel


عکس های هتل کینگ استون سوئیتز بانکوک تایلند

هتل کینگ استون سوئیتز که درشهر بانکوک تایلند واقع شده است اتنخابی مناسب برای اقامت شما می باشد. از این هتل مهمانان و مسافران محترم  دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر بانکوک خواهند داشت. این هتل 4 ستاره گلچینی از بهترین خدمات و امکانات را برای مسافرین عزیز در نظر گرفته است اعم از تراسفر فرودگاهی صندوق نگهداری امانات و خدمات 24 ساعته ی اتاق های هتل و... به باد داشته باشید که این هتل اتاق مخصوص برای کشیدن سیگار دارد. گردشگران می توانند با استفاده از تور بانکوک در سفر به این شهر زیبا در این هتل چهار ستاره اقامت نمایند. 


عکس های هتل کینگ استون سوئیتز بانکوک تایلند

اگر پس از خرید در مراکزخرید بانکوک  و یا تفریح در این شهر احساس خستگی کردید استخر رو باز این هتل را برای ریلکس شدن فراموش نکنید از دیگر خدمات این هتل در این زمینه می توان به سالن بدن سازی مجهز و تمیز آن شاره کرد.


عکس های هتل کینگ استون سوئیتز بانکوک تایلند

هتل کینگ استون دارای وای فای بی سیم رایگان در لابی و اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها می باشد.همچنین خدمات ویژه ای برای عزیزانی که  برای سفرهای کاری و تجاری به بانکوک آمده اند، در نظر گرفته  است.با توجه به اینکه برای سفر به کشور زیبای تایلند اخذ ویزا اجباری می باشد ارائه تور لحظه آخری تایلند به مقصد این کشور تعریف نشده است و گردشگران چند روز قبل از سفر باید نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایند. 


عکس های هتل کینگ استون سوئیتز بانکوک تایلند

حتما شما از رستوران هتل کینگ استون که در آن تعداد بیشماری از غذاهای خوش طعم و عطر تایلندی که، با بهترین مواد اولیه  سرو می شود و کافی شاپ لوکس آن  نیز نهایت لذت را خواهید برد.

منبع:/thailandtor.com/bangkok-tour/

گشت و گذاری در دریاچه نیلوفر قرمز در تایلند

با سوار بر قایق با پارو زدن در میان گل های زیبای دریاچه نیلوفر قرمز  یک روز هیجان انگیز و رمانتیک را سپری کنید. نام این دریاچه، کومفاواپی است که دریاچه ای کم عمق در شمال تاینلد است و عمق آن حداکثر ۱ متر است با این حال، وسعت این دریاچه تقریبا ۳۲ کیلومتر است و به دلیل وسعت زیاد آن است که خیلی ها به آن دریا می گویند. این دریاچه مطمئنا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند است که نباید از دست داد. گردشگران می توانند با استفاده از تور تایلند از این دریاچه بی نظیر دیدن نمایند. 

چطور به دریاچه نیلوفر قرمز برویم؟

دریاچه ی نیلوفر قرمز در بخش شمالی تایلند و در استان اودون تانی قرار دارد. از پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک برای اودون تانی، پرواز وجود دارد بنابراین می توانید سوار هواپیما شده و خودتان را به آنجا برسانید. بعد از رسیدن به فرودگاه اودون تانی باید ۵۰۰ کیلومتر بپیمایید که تاکسی هایی از فرودگاه به این مقصد وجود دارند.

 کدام فصل برای دیدن دریاچه نیلوفر قرمز مناسب است ؟

بهترین فصلی که میشود محو تماشای زیبایی خاص دریاچه نیلوفر قرمز شد در ماه های خنک بین نوامبر تا فوریه است و در ماه دسامبر گل های آن کاملا باز شده است، صبح ها بین ساعت ۶ تا ۱۱ بهترین زمان برای دیدن این نیلوفرهای آبی زیباست. گردشگرانی که قصد سفر به کشور زیبای تایلند را دارند چند روز قبل از سفر نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایید زیرا ارائه تور لحظه آخری تایلند به مقصد این کشور زیبا تعریف نشده است. 

منبع:thailandtor.com

معرفی پارک ملکه سیرکیت در بانکوک + تصاویر

پارک ملکه سیرکیت

عکس های پارک ملکه سیرکیت بانکوک تایلند که برای علاقمندان آماده کرده ایم. بانکوک فقط یک شهراستان بزرگ وپر از آسمان خراش  شلوغ و پرترافیک نیست. بلکه دیدنی های بانکوک فراوان است و دارای بسیاری از پارک های بزرگ و زیبا می باشد و مردم بانکوک برای ورزش و تفریح در این پارک ها لذت می برند.


عکس های پارک ملکه سیرکیت بانکوک تایلند

پارک ملکه سیرکیت بانکوک به مناسبت شصتمین سالروز تولد ملکه ساخته شده که بسیار زیباست و استخر بزرگی با سه فواره و مجموعه ای زیبا از درختان تایلند و دیگر کشورها را دارد. در تور بانکوک ما شرکت کنید تا مسافرتی خاطره انگیز برای شما رقم بزنیم.



عکس های پارک ملکه سیرکیت بانکوک تایلند

پارک با امکانات ورزشی مانند زمین تنیس، استخر شنا، زمین فوتبال و امکانات رفاهی دیگر است و می توانید بدون هزینه به این پار بروید و هم ورزش کنید یا به همراه خوانواده در این پارک به پیک نیک روید. و یا به همراه کودکان سوار شوید. انواع خاصی از گیاهان و نیلوفر آبی در این پارک قرار دارد. گردشگران می توانند با استفاده از تور ارزان تایلند در سفر به بانکوک از این پارک دیدن نمایند. 

منبع:thailandtor.com/bangkok-tour/