روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

پکیج تور تایلند در هتل 3 ستاره پاتایا

هتل ۳ ستاره مانیتا بوتیک از هتل های شیک و زیبای شهر پاتایا است. این هتل تا ساحل پاتایا ۷۰۰ متر فاصله دارد و با خیابان معروف پاتایا واکینگ استریت حدود یک کیلومتر فاصله دارد. تور پاتایا این هتل را برای اقامتی خاص به گردشگران عزیز ارائه می دهد. در این هتل تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته  می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند. و هم چنین این هتل دارای استخر روباز برای شنا کردن شما عزیزان می باشد. با اعتماد به تور پاتایا سفر لذت بخشی را در هتل مانیتا بوتیک داشته باشید.  نرخ قیمت آفر تور تایلند در هتل مانیتا بوتیک پاتایا رود ۷ اکتبر ۲۰۱۶ به شرح ذیل می باشد.


تور تایلند ورود ۷ اکتبر در هتل مانیتا بوتیک پاتایا ( ۳ ستاره)

تور تایلند، هتل های 3 ستاره پاتایا، هتل مانیتا بوتیک

آفر تور تایلند در هتل مانیتا بوتیک پاتایا ورود ۸ اکتبر ۲۰۱۶

مدت اقامت                             ظرفیت اتاق                                         قیمت (تومان)

۷ شب ۸ روز                          ۱ تخته                                            ۳/۵۵۰/۰۰۰

۷ شب ۸ روز                          ۲ تخته                                            ۲/۷۰۰/۰۰۰

خدمات تور در هتل مانیتا بوتیک:

  • بلیط رفت و برگشت پرواز ماهان
  • ۷ شب اقامت در هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر بین شهری
  • یک گشت نیم روزی در پاتایا
  •  سیم کارت
  • ویزا
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

برای مشاهده عکس ها و اطلاعات روی هتل مانیتا بوتیک کلیک کنید.

مطالب مرتبط: تور تایلند در هتل های بانکوک ویژه ۵ اکتبر ۲۰۱۶

منبع:  https://thailandtor.com/

معرفی هند کشور عجایب

هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان (هندی: भारत गणराज्य؛ تلفظ: بْهَارَتْ گَنَرَاجْیَه) کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است. هند از شمال غربی با پاکستان؛ از شمال با چین، بوتان، نپال و تبت؛ و از شمال شرقی با برمه و بنگلادشهمسایه‌است. همچنین هند از باختر با دریای عرب، از خاور با خلیج بنگال، و از جنوب نیز با اقیانوس هند مرز آبی دارد.

پهناوری هند ۳٬۴۰۲٬۸۷۳ کیلومتر مربع (هفتم در جهان و ۲ برابر ایران) است. بیشتر سرزمین هند پست و هموار است و رشته‌کوه هیمالیا که در شمال کشور قرار دارد باعث شده‌است که رطوبت و ابرهای باران‌زا به شمال آسیا نفوذ نکند و در نتیجه هند کشوری پرباران و مرطوب و دارای خاک بسیار حاصلخیز است. این موضوع باعث شده‌است که این کشور بتواند جمعیّت بسیاری را در خود جای دهد.

جمعیت هند ۱٬۲۱۰٬۱۹۳٬۴۲۲ نفر است که دومین کشور پر جمعیت دنیا پس از چین به شمار می‌آید. بندر بمبئی (مومبائی) با جمعیتی نزدیک به ۱۴ میلیون تن، پرجمعیت‌ترین شهر هند است. هند بیش از سی و پنج شهر بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون تن دارد. بمبئی، دهلی،کلکته، مدرس، بنگلور، حیدرآباد، اگرا، میسور، جی‌پور، گوا، پونا، بوپال، تریواندروم، سورات و کانپور از شهرهای مهم این کشور پهناور هستند.

هند دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد. هند سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد. در هند صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد. علاوه بر دو زبان هندی و انگلیسی که در قانون اساسی این کشور زبان رسمی اعلام شده‌است، ۲۲ زبان دیگر در یک یا چند ایالت موقعیت زبان رسمی را دارند.

لینک های مرتبط:

هتل های آگرا

تور آگرا

هتل های بمبئی

تور بمبئی

هتل های بنگلور

تور بنگلور

هتل های جیپور

تور جیپور

هتل های دهلی

تور دهلی

هتل های چنای

تور چنای

هتل های گوا

تور گوا

هتل رویال ارکید بنگلور

معرفی کشور تایلند و لینک های مفید آن

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌ جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است.

آب و هوای تایلند (thailand-weather)

کشور زیبای تایلندچون تایلند به دریا نزدیک است بشتر مواقع دارای یک آب هوای معتدل می باشد کشور تایلند موقعیت استراتژیکی در جنوب شرقی آسیا دارد و بسیار حاصلخیز می باشد. شمال کشور کوهستانی و دارای جنگلهای انپوه است و نواحی مرکزی آن پوشیده از شالیزارهای سرسبز برنج است. قسمت غرب و شرق سرزمین لبخندها دارای باغهای میوه، درختان کائوچو، جنگلهای همیشه سبز و سواحل شنی سفید است که در نوع خود بینظیر است.علاوه بر آن دارای جزایر بسیاری است که هر کدام، گویی تصویری از بهشت را برای گردشگران تور تایلندبه نمایش می گذارد.

بهترین فصل سفر به تایلند از نظر دمای مناسب و بارندگی، بین ماه های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست. دمای هوای تایلند در این ماهها، روزها ۲۸ درجه سانتیگراد و شب ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم ترین رطوبت را دارد. پس از آن فصل گرما آغاز می شود که آوریل گرمترین ماه آن است و جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه این ماه برگزار می شود.

درباره کشور تایلند

درباره کشور تایلند

فرهنگ و آداب ورسوم تایلند ( thailand-culture)

پسران و دختران خندان تایلندی در حال سلام کردن هر خارجی به محض ورود به تایلند چیزی که همیشه می بیند این مرهم قرن ما یعنی لبخند است .خنده و یا لبخند بدون مقدمه شاید در کشورهای دیگر با تعجب و یا فکر غلطی برای مخاطب باشد ولی در تایلند خنده ولبخند بخشی از طبیعت انسان های این دیار را تشکیل داداه است.لبخند تایلندی ها معانی مختلفی دارد.تایلندی ها اگر خوشحال باشند می خندند.
برای عذرخواهی نیز از لبخند استفاده می کنند. برای تشکر نیز لبخند می زنند. در صورت خجالت زدگی خنده ی مخصوص خود را دارند که نشانگر شرمندگی است.خنده ی دیگری که بعضا تایلندی ها در مواقعی که مشکل دارند و یا عصبانی هستند می کنند که این عمل باعث می گردد که بعدا پشیمان نباشند و یا احتمالا حرف بدی را به کسی نگفته باشند.

غذای تایلندی

نمونه غذای تایلندیغذاهای تایلند به دلیل قرار گرفتن این کشور در میان چین و هند، آمیزه ای از غذاهای این دو کشور است. غذا در تایلند وعده مشخصی ندارد و معمولا بخارپز شده یا تفت داده می شود. برخی از موادی که در آشپزی تایلندی بسیار رایج هستند عبارتند از: سیر، ‌فلفل قرمز، برگ لیمو، شیر نارگیل، تمر هندی، زنجبیل، فلفل سیاه، ریحان، زردچوبه، زیره سبز، آب لیمو و سس ماهی.

غذای اصلی تایلند، برنج به ویژه برنج سفید است که تقریبا در همه وعده های غذایی استفاده می شود. پس از آن رشته، کاری، و نیز ماهی و میگو در غذاهای این کشور به وفور یافت می شوند. دلیل آن نیز وجود خلیج تایلند و هم چنین رودخانه های بسیار است که وابستگی غذاهای تایلندی را به موجودات و گیاهان دریایی نشان می دهد.

آشپزی سنتی تایلند معمولا به شکل آب پز، کباب کردن یا پختن بوده اما در طول سال ها با تاثیر از چینی ها، سرخ کردن و تفت دادن هم وارد آن شده است. فلفل را هم پرتغالی هایی که در قرن هفدهم از امریکای جنوبی به تایلند آمدند، با خود به همراه آوردند.

در تایلند غذا یکباره و با هم سرو می شود. غذای مناسب تایلندی شامل سوپ، خوراک کاری با ادویه یا سالادی ادویه دار، سس همراه با ماهی و سبزیجات می شود. اما اگر سوپ ادویه دار باشد، غذایی بدون ادویه را جایگزین کاری می کنند زیرا باید هارمونی طعم و ترکیب در هر غذا و هم چنین میان تمام غذاها با هم وجود داشته باشد. در کنار این غذاها معمولا سالادی تند و چندین سس مختلف برای انواع این غذاها و نیز دسری شیرین و یا میوه های تازه وجود دارند.

درباره کشور تایلند

درباره کشور تایلند

جشن ماه کامل در تایلند

یکی از زیباترین و محبوب ترین جشن های تایلند لوی کراتونگ نام دارد. این جشن هر سال در روز ماه کامل از دوازدهمین ماه تقویم قمری تایلند برگزار می شود که در تقویم میلادی معمولا روزی از ماه نوامبر است. لوی به معنای شناور کردن و کراتونگ به معنای کلکی به شکل نیلوفر آبی و ساخته شده از برگ موز است. در شامگاه این روز بسیاری از مردم به کانال یا رودخانه نزدیک محل سکونت خود می روند تا کلک های خود را که شمع و عود روی آن را روشن کرده اند، برای ادای احترام و تشکر از الهه آبها، در رود رها کرده و تمام کینه ها، خشم و پلیدی ها ار از خود دور کنند. مردم هم چنین ناخن و موی خود را کوتاه کرده و آن را همراه با کلک خود رها می کنند تا ناپاکی ها را از وجود خود پاک کنند، آنها بر این باورند که این کار برای آنها خوش شانسی می آورد و گناه و بدی را دور می کند. کلک ها از پوست و برگ درخت موز ساخته شده و با یک گل، یک شمع و ۳ عدد عود و سکه تزیین می شود. پیش از رها کردن آن در آب، آنها را روشن می کنند . تایلندی ها معمولا هنگام رها کردن کلک خود در آب آرزویی می کنند و بسیاری باور دارند که اگر شمع آنها تا زمانی که از نظر خارج نشده، روشن بماند، آرزوی آنها برآورده خواهد شد. در چیانگ مای روز قبل از لوی کراتونگ، این روز را جشن می گیرند و فانوس های خود که به شکل بالون هستند را در شامگاه این روز رها می کنند تا بد اقبالی از آنها دور شود و نور فانوس راه درست را در زندگی به آنها نشان دهد.

سلام کردن wai در تایلند

دختر تایلندی در حال سلام کردن”وی” تنها سلام بدون به کار بردن لفظ سلام نیست بلکه به عنوان یک عمل محترمانه نیز قلمداد می شود . اصولا این حرکت و یا عمل ساختار اجتماعی تایلندی ها محکمتر نشان می دهد. مردم تایلند با بهم چسباندن کف دو دست و آوردن آنها به مقابل صورت و خم کردن سر به طرف جلو٬ به همدیگر سلام میکنند و جوانترها به بزرگترها اول سلام می کنند ولی یک بزرگتر به بچه wai نمیگوید. هنگام سلام کردن به یک تایلندی دست ندهید یا با تکان دادن دست سلام نکنید.


لینک ای مفید: 
تور پوکت

تور پاتایا

تور ساموئی

تور بانکوک

 هتل ۴ ستاره ویستا Vista در پاتایا


منیع: thilandtor.com

تور هند در هتل 5 ستاره کمپینسکی امبینس دهلی

 هتل کمپینسکی امبینس دهلی

تور هند، هتل کمپینسکی امبینس

نمای بیرون هتل کمپینسکی امبینس دهلی

 این اقامتگاه خاص ۵ ستاره در مرکز تجاری دهلی واقع شده است. و فاصله کمی با مرکز شهر دارد. هتل دارای اتاق های مدرن و مجهز به تلویزیون، قهوه ساز، چای ساز، حمام مجزا با دوش و سشوار و لوازم آرایشی است. این هتل دارای ۲ استخر روباز، آبگرم، حمام ترکی، سونا، جکوزی و اتاق های غیر سیگاری است. در رستوران های شیک این هتل میتوان از ۳۲ منوی غذاهای جنوب شرق آسیا استفاده و نهایت لذت را ببرید. گردشگران تور هند میتوانند اقامتی به یاد ماندنی را در شهر دهلی دراین هتل داشته باشند.

امکانات هتل کمپینسکی امبینس:

  • یخچال
  • تلویزیون
  • پارکینگ
  • جکوزی
  • رستوران
  • لابی
  • اینترنت در لابی
  • باشگاه
  • کافی شاپ
  • استخر
  • ترانسفر
 هتل کمپینسکی امبینس دهلی، رستوران

رستوران هتل کمپینسکی امبینس دهلی

 هتل کمپینسکی امبینس دهلی، کافی شاب

کافی شاب هتل کمپینسکی امبینس دهلی

 هتل کمپینسکی امبینس دهلی، اتاق های  هتل کمپینسکی امبینس

اتاق های هتل کمپینسکی امبینس دهلی

هتل کمپینسکی امبینس، اتاق خواب دو نفره

اتاق خواب دو نفره هتل کمپینسکی امبینس دهلی

  تعداد اتاق ها: ۴۸۰ عدد

 فاصله تا مرکز شهر: ۲۰ دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: ۳۰ دقیقه

 آدرس هتل: ۱,CBD, Maharaja Surajmal Road, near Yamuna Sports Complex,, 110032 New Delhi, India

منبع: https://thailandtor.com/

تور مشهد در هتل عرش و زیتون ورود ۱۲ شهریور ۹۵

قیمت پرواز ها در شهریور ماه افزایش پیدا کرده و باعث بالا رفتن قیمت تورها شده است از این رو قیمت تورها روزانه در حال تغییر می باشند. هتل های ارائه شده در این تور مشهد دارای اتاق های ۲ تخت ۳، ۴، ۵ و ۶ تخت می باشند و در زیر قیمت لینک هتل قرار داده شده است و با کلیک بر روی نام هتل مورد نظر صفحه اطلاعات هتل باز می شود و می توانید اطلاعات دقیق و جرئیات هتل را مشاهده بفرمایید.قیمت تور مشهد در هتل های ۳ ستاره عرش و زیتون به مدت ۲ شب و ۳ روز در تاریخ جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ به تومان و به ازای هر نفر در لیست ذیل ارائه شده است.


تور مشهد در هتل عرش ورود ۱۲ شهریور ۹۵ (۳ ستاره)

تور هوایی مشهد، هتل عرش

تور مشهد در هتل عرش ورود ۱۲ شهریور ۹۵

مدت اقامت                             ظرفیت اتاق                                      قیمت (تومان)

۲ شب ۳ روز                         ۲ تخته                                              ۴۶۵/۰۰۰

۲ شب ۳ روز                         ۳ تخته                                              ۴۶۰/۰۰۰

۲ شب ۳ روز                         ۴ تخته                                              ۴۶۰/۰۰۰

خدمات تور در هتل عرش :

  • اقامت
  • صبحانه
  • ناهار،شام
  • پرواز رفت هواپیمایی ایران ایر تور
  • پرواز برگشت هواپیمایی زاگرس

 آدرس هتل عرش: مشهد – خیابان دانش – خیابان کامیاب

عکس های هتل عرش مشهد


تور مشهد در هتل زیتون ورود ۱۲ شهریور ۹۵ (۳ ستاره)

تور مشهد، هتل زیتون

تور مشهد در هتل زیتون ورود ۱۲ شهریور ۹۵

مدت اقامت                             ظرفیت اتاق                                      قیمت (تومان)

۲ شب ۳ روز                         ۲ تخته                                             ۴۲۵/۰۰۰

۲ شب ۳ روز                         ۳ تخته                                             ۴۲۵/۰۰۰

خدمات تور در هتل زیتون :

  • اقامت
  • صبحانه
  • ناهار،شام
  • پرواز رفت هواپیمایی ایران ایرتور
  • پرواز برگشت هواپیمایی زاگرس

 آدرس هتل زیتون مشهد _ خیابان پاسداران _جنب سینما قدس

عکس های هتل زیتون مشهد

مطالب مرتبط: آفر تور مشهد در هتل عماد و پارمیدا ورود ۸ شهریور ۹۵

منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/mashhad-tour/