روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

تور مشهد در هتل آپارتمان رنگین کمان

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد در خیابان امام رضا ۸ واقع شده و دسترسی راحتی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که این فاصله ۱۰۰ دقیقه پیاده روی می باشد. از مزیت های خوب هتل که می توان نام برد داشتن کادری مجرب و خوش برخورد، تاکسی سرویس، خودپرداز، نزدیکی به حرم مطهر و مراکز خرید و تفریحی معروف شهر مشهد است. این هتل آپارتمان دارای اتاق های لوکس و تمیز با امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، آب آشامیدنی، آشپزخانه، توالت فرنگی، حمام اختصاصی، مبلمان و …. در تمام ایام سال آماده خدمات رسانی به گردشگران عزیز تور مشهد و تور لحظه آخری مشهد است.





منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/mashhad-tour/

شناخت مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

مدارک اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

 ویزای شینگن, ویزای تحصیلی ایتالیا
مدارک مورد نیار ویزای تحصیلی ایتالیا

ویزای شینگن 

ایتالیا سومین کشور دنیا و اولین کشور اروپایی از نظر سهولت تحصیل برای ورود دانشجویان است و این کشور  دارای شاخص علمی بالایی در سطح جهان است. با اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و به تبع ان اقامت تحصیلی ایتالیا شما این شانس را خواهید داشت که بدون اخذ ویزا به تمامی کشورهای حوزه شینگن و اتحادیه اروپا دسترسی داشته باشید. دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاههای ایتالیا این شانس را دارند که پس از فراغت از تحصیل با توجه به دریافت مدارک تحصیلی،درخاک ایتالیا یا دیگر کشورهای اتحادیه اروپا مشغول به کار شوند. همچنین امکان اخذ اقامت ایتالیا یا سایر کشورهای اروپایی پس از فراغت از تحصیل از مزایای دیگر تحصیل در ایتالیاست. با وب سایت ما همراه باشید و نکات ویزای شینگن دانشجویی راا  بدانید و به آسانی ویزای دانشج.یی دریافت کنید.   

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

1- اصل آخرین مدرک تحصیلی بسته به مقطع مورد نظر برای ادامه تحصیل ایتالیا (دیپلم و پیش دانشگاهی برای مقطع کارشناسی، مدرک کارشناسی برای مقطع کارشناسی ارشد و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد برای مقطع دکترا) به همراه ریز نمرات هر مقطع ترجمه شده به زبان ایتالیایی با مهر تایید وزارت دادگستری و امور خارجه – کپی مدارک تحصیلی به زبان فارسی

 

2- ترجمه شناسنامه به زبان ایتالیایی

3- اصل و کپی گذرنامه

4- فرم تکمیل شده درخواست ویزا

5- سه قطعه عکس پشت نویسی شده (منطبق بر استاندارد ویزای شنگن ایتالیا)

6- گردش 3 ماهه حساب جاری به نام دانشجو و یا والدین به میزان حداقل 5820 یورو برای هر سال تحصیلی (کارشناسی 3 سال – کارشناسی ارشد 2 سال)

7- تضمین مالی برای پرداخت مخارج دانشجو در ایتالیا ( سند منزل، فیش حقوق، قرارداد شغلی و …) ترجمه شده به زبان انگلیسی و ایتالیایی

8- اصل و کپی مدرک زبان انگلیسی IELTS – TOEFL – MCHE – TOLIMO

9- دو نسخه از پذیرش دانشگاه

10- کپی یا اصل بلیط به مقصد ایتالیا

11- رزرو هتل از اولین روز تاریخ بلیط به مدت 20 روز

12- برای متقاضیان کارشناسی ارشد: شرح دروس دوره کارشناسی به زبان ایتالیایی یا انگلیسی

منبع: http://sitevisa.com

پایان خروج خودرو از جزیره کیش ۳۱ فروردین اعلام شد.

پایان خروج خودرو از جزیره کیش ۳۱ فروردین

خودروهای موقتی که پیش از نوروز ۹۶ از جزیره کیش خارج شده اند تا ۳۱ فروردین ۹۶ فرصت بازگشت از سرزمین اصلی به جزیره کیش را دارند و خودروهایی که در فروردین ماه اقدام به خروج کرده اند تا آخر اردیبهشت ماه ۹۶ باید به جزیره کیش بازگردند.

شرح ادامه خبر در ذیل به گزارش خبرگزاری جزیره کیش می باشد.

اقبالی مقدم تعداد خودروهای ورود موقت به سرزمین اصلی در اسفند ماه ۹۵ را ۱۰۲ خودرو عنوان کرد و گفت : تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۵۶ خودرو به جزیره بازگشته اند .
وی خودروهای ورود موقت در فروردین ماه را ۴۱ و تعداد بازگشتی را ۶۲ خودرو اعلام کرد که تا تاریخ یاد شده در مجموع ۱۴۳ خودرو به سرزمین اصلی وارد شده و ۶۲ خودرو بازگشته اند .

مدیرکل گمرک کیش در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما مرکزکیش از پایان مهلت خروج خودرو از جزیره کیش تا پایان فروردین خبر داد.

اقبالی مقدم افزود: با درخواست شهروندان قبل از ایام نوروز به همشهریان اجازه خروج خودرو داده شد که این مهلت تا پایان فروردین ادامه دارد.

وی امکان تمدید این مهلت را منوط به صدور مجوز از مقامات گمرک کشور بیان کرد.

منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

تور مشهد در هتل شهریار

هتل شهریار مشهد در خیابان امام رضا (ع) ۸ قرار دارد و جز هتل های ۲ ستاره مشهد بشمار می آید. این هتل در نزدیکی جوار بارگاه امام رضا (ع) قرار دارد که خود مزیت ویژه ای برای گردشگران تور ارزان مشهد می باشد. هتل شهریار در ۵ طبقه شامل  ۳۵  باب اتاق و سوئیت با امکاناتی رفاهی و اقامتی کامل می باشد و همچنین دارای موقعیت مکانی خوبی نسبت به دسترسی به بازارها و مکانهای تفریحی و گردشگری شهر مشهد را دارد. اگر قصد سفر با تور به مشهد دارید این هتل می تواند گزینه خوبی برای شما گردشگران محترم باشد.






منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/mashhad-tour/

آبشار هین لاد در سامویی

آبشار هین لاد یکی از مکان های پر طرفدار و دیدنی سامویی می باشد. این آبشار در مکانی سرسبز و آرام با آب و هوایی ایده آل واقع شده است. گردشگران تور تایلند که به کشور تایلند سفر می کنند بدون رفتن به این مکان آرامش بخش شهر سامویی را ترک نمی کنند. این منطقه برای یکک تفریح روزانه مناسب می باشد و آرامش خاصی را به دنبال دارد. این زمین های سرسبز و زیبا به شکوفه های بهار خیره کننده شناخته شده است.. برای لذت بردن از پیاده روی در مسیرهای جنگل و مزارع گسترده بهتر است به این منطقه سر بزنید و همچنین یک اردوگاه فیل در نزدیکی این آبشار وجود دارد که گردشگران تور سامویی برای فیل سواری میتوانند به آنجا بروند و از فیل سواری در این مکان های سرسبز نهایت لذت را ببرند. مطمعنن  باشید که با دیدن از این آبشار آرامش را به خود و همراهانتان هدیه می دهید.


 تور تایلند, جاذبه های سامویی, آبشار هین لاد سامویی
آبشار هین لاد سامویی
تور تایلند, جاذبه های سامویی, آبشار هین لاد سامویی
آبشار هین لاد سامویی
 تور تایلند, آبشار هین لادسامویی
آبشار هین لاد سامویی

منبع:https://thailandtor.com/