روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

هتل تازه تاسیس امیر در قشم

  تور قشم در هتل امیر قشم

 هتل های قشم، هتل امیر قشم

نمایی زیبا از هتل امیر قشم

هتل امیر قشم از هتل آپارتمان های دو ستاره تاپ و تازه ساخت قشم است که در بلوار اصلی الهیه چسبیده به پارک خانواده گلبرگ در فروردین ماه سال۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۲۲ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از گردشگران تور قشم است. این هتل تا مراکز خرید نظیر بازار ستاره و پاساژ پردیس نیز ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد. به این علت هتل امیر از هتل های محبوب در نزد گردشگران می باشد. رستوران این هتل با ظرفیت ۱۷۰ نفر آماده پذیرایی از مسافرین گرامی می باشد. هتل امیر با ویویی زیبا از دریا اقامت به یادماندنی را به مهمانان عزیز تور ارزان قشم ارائه می دهد.

امکانات رفاهی هتل امیر قشم:لابی
آسانسور
نماز خانه
رستوران
تلویریون
سشوار
حمام
چای ساز
سرویس فرنگی
صندوق امانات

 هتل های دو ستاره قشم، هتل امیر قشم

پذیرش هتل امیر قشم

 هتل های دوستاره قشم، هتل امیر قشم

لابی هتل امیر قشم

 هتل های قشم، هتل امیر قشم

نمایی از اتاق های هتل امیر قشم

 هتل های 2 ستاره قشم، هتل امیر قشم

اتاق سه تخت هتل امیر قشم

 آدرس هتل:قشم-خیابان اصلی الهیه

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/qeshm-tour/

شهر تاریخی کلات با معماری زیبا + تصاویر

کلات شهر، شهرستانی تاریخی که در میان کوهستانی بیضی شکل در دامنه شمالی کوه های هزار مسجد و در ۱۴۵ کیومتری مشهد واقع شده است. کلات به معنای زیستگاه و روستایی بر فراز کوه و این شهر نامش از نادره شاه افشار گرفته است. کلات وسعتی در حدود ۳۲۷۶ کیلومتر مربع دارد. این شهرستان از شمال به وسیله تپه ماهورهایی به طول ۱۸۰ کیلومتر با کشور ترکمنستان هم مرز است و از جنوب به کوه های هزار مسجد و شهرستان مشهد و از شرق به شهرستان سرخسو از غرب به شهرستان درگز محدود می شود.

 مکان های تاریخی مشهد، کلات شهر

نمایی کلی از شهر زیبای کلات شهر

  وجود یک دژ زیبا و تاریخی این شهرستان را با دیگر شهرها متمایز کرده است. این دژ دارای ۲۶ کیلومتر طول و ۱۲ کیلومتر عرض دارد. این دژ کاخ خورشید نام دارد که در باغی به شیوه باغ های ایرانی به دستور نادرشاه افشار ساخته شده است. اما خود کاخ ترکیبی از معماری ایران و هندوستان است. او ظاهرا از این کاخ به عنوان محلی برای حفاظت از گنجینه های نادر استفاده می کرده است. در سفر به مشهد مقدس با تور ارزان مشهد از کاخ خورشید هم دیدن کنید و از معماری بی نظیرش لذت ببرید.

 جاذبه های گردشگری مشهد، کلات شهر

نمایی زیبا از باغ کاخ خورشید در کلات شهر

 مکان های دیدنی مشهد، کلات شهر

معماری زیبای کاخ خورشید

 کاخ خورشید بنایی سه طبقه است که مجموعا ۱۲ اتاق دارد که داخل هراتاق تزییناتی از نقاشی و گچبری دیده می‌شود. در میان این تزیینات، تصاویری از شاهزادگان نادری نیز به چشم می‌خورد. در وسط این بنای ۸ ضلعی، برج‌های استوانه‌ای‌ مانند در دوطبقه قرار دارد که محل اقامت شاه و خانواده‌اش بوده‌است. جهت دیدن این شهر و جاذبه های تاریخی آن با تور مشهد همراه باشید.

 جاذبه های گردشگری مشهد، کلات شهر

کاخ زیبای کلات شهر

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/mashhad-tour/

هتل المپیا مشهد + عکس

 هتل المپیا از هتل های مجلل دو ستاره مشهد می باشد که در آبان ماه سال ۱۳۹۰ در خیابان امام رضا افتتاح گردیده است. این هتل به علت قرار گیری در نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) هتلی محبوب برای گردشگران تور مشهد می باشد. تنها با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید به بارگاه ملکوتی برسید. هتل المپیا دارای ۶ طبقه با ۶۰ واحد اقامتی است هم چنین این هتل داری رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مهمانان عزیز تور ارزان مشهد می باشد.هتل المپیا مشهد| نمای بیرون هتل


هتل المپیا مشهد| لابی هتل


منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/mashhad-tour

یک سفر ماجراجویانه از آبشاری سواد کوه مازندران

ماجراجویی در آبشار سواد کوه مازندران

آبشار سواد کوه دارای هفت آبشار زیبا در دل طبیعت بکر مازندران است. این هفت آبشار در توابع روستای تیرکن و مرز میانی شهرستان سواد کوه و بابل، در میان جنگل انبوه لفور واقع شده است. با توجه به قرار گیری این آبشارها در نزدیکی روستای تیرکن به هفت آبشار تیرکن نیز معروف می باشند. برای دیدن این مجموعه آبشارهای زیبا و جذاب باید پیاده روی دل چسبی را در میان جنگل لفور بگذرانید.

 مکان های جذاب مازندران، آبشار سواد کوه

نمایی زیبا از آبشار سواد کوه

گردشگرانی که عاشق طبیعت هستند و می خواهند زیبایی های جنگل و آبشار را از نزدیک تماشاگر باشند و روح خود را تازه کنند پیشنهاد ما این است سفری را به مازنداران برای دیدن این آبشارهای زیبا ترتیب دهند. این منطقه دارای چشم اندازهای زیبایی می باشد که در مراتع کالبکوشت طی یک مسیر ۳ کیلومتری، هفت آبشار روان کوچک و بزرگ وجود دارند که بزرگترین آن ها دارای ارتفاعی ۹ متری است که در پایین دست خود حوضچه زیبایی ایجاد کرده است که این حوضچه بر زیبایی این منطقه افزوده است.

 جاذبه های گردشگری مازندران، آبشار سواد کوه

طبیعت زیبابی آبشار سواد کوه

در سفر به آبشارهای سواد کوه شما تنها به دیدن و لذت بردن از هفت آبشار نمیرود بلکه شما به منطقه ای پر از ماجرا جویی میروید که یک روز خوش و به یاد ماندنی را برای شما رقم میزند. گذراندن یک پیک نیک عالی برای گردشکران در دل جنگلی زیبا با طبیعتی بکر و گوش دادن به صدای آب حس زیبایی است که در سفر به آبشار سواد کوه میشود تجربه کرد.

 مکان های دیدنی بابل ، آبشار سواد کوه

پیک نیک در کنار آبشار های سواد کوه

از تفریحات لذت بخشی که می توانید به همراه خانواده و عزیزانتان در این سفر انجام دهید می شود به جنگل نوردی و آب بازی در حوضچه های زیبای پای آبشارها اشاره کرد. در این سفر دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید چرا که وجود آبشارهای کوچک و بزرگ در دل طبیعت و حوضچه های مملو از آب بهترین موقعیت برای ثبت خاطرات خوش شما عزیزان از این سفر می باشد.

 طبیعت مازندران، آبشار سواد کوه

هیجان و لذت آب تنی در حوضچه های آبشار سواد کوه

 جاذبه های استان مازندران، آبشار سوادکوه

نمایی زیبا از آبشار های کوچک سوادکوه

بهار زمان مناسبی جهت سفر به این منطقه می باشد چرا که در بهار این منطقه مانند بهشتی سبز است که دیدنش جان و روح آدم را  طراوت می بخشد و آبشارهای پرآب اند و جلوه ی ویژه ای دارند. در تابستان هم آبشار سواد کوه زیباست و به علت تعطیلات گردشگران زیادی پا به این منطقه می گذارند. در فصل پاییز درختان جنگل زرد و نارنجی می شوند و مناظر زیبایی را ایجاد می کنند. زمستان هم که سرد و معمولا برفی است کمتر کسی به این منطقه سفر می کنند.

برای دیدن آبشارهای هفت تیرکن باید دو ساعت پیاده روی را انجام دهید از این رو نیاز به کفش مناسب پیاده روی دارید. اگر می خواهید با دوستانتان در حوضچه های پر از آب آب تنی کنید یک دست لباس اضاف هم با خود ببرید. البته غذای کافی، آب آشامیدنی، جعبه ی کمک های اولیه و در صورت لزوم مسیریاب فراموش نشود در کوله خود قرار دهید. گردشگرانی که علاقه زیادی به ایرانگردی دارند پیشنهاد ما این است که سفری به جزیره زیبای کیش داشته باشید و نگران هزینه نباشید با  تور کیش می توانید با قیمت های مناسب به این جزیره سفر کنید و لذت ببرید.

ظبیعت بکر ایران، مازندران، آبشار سواد کوه

وسایل مورد نیاز برای سفر به آبشار سواد کوه

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com

یک روز شاد در تئاتر میمون ها در سامویی

تئاتر میمون ها یکی از تفریحات لذت بخش است که در سالن نمایشی رو باز در خیابان اصلی پشت ساحل بوفوت Bophut اجرا می شود. میمون های حیوانات باهوش و زرنگی هستند که در جمع آوری نارگیل ها به کشاورزان کمک می کنند. از این نظر در صنعت نارگیل سامویی نقش بسزایی دارند.

 تئاتر میمون هایی سامویی

بازی میمون ها در تئاتر میمون ها

تا  چند وقت پیش، فروش نارگیل مهم ترین منبع درآمد مردم مهربان سامویی بود. آنها برای چیدن نارگیل از میمون ها استفاده می کردند. در واقع این میمون ها برای چیدن نارگیل های رسیده تعلیم می دیدند و روزانه می توانستند تا هشتصد نارگیل بچینند که این کمک خیلی خیلی بزرگی به مردم بوده است. گردشگران عزیز تور ارزان تایلند در سفر به تایلند دیدن این تئاتر را ازدست ندهید.

 جاذبه های گردشگری سامویی، تئاتر میمون ها

چیدن نارگیل توسط میمون ها

 در سالن نمایش میمون ها علاوه بر چیدن نارگیل ها توسط میمون ها می توان  دو چرخه سواری، ریاضی حل کردن، ساز زدن و شنا کرن میمون ها را ببینید. سعی کنید حتما در ردیف های جلویی صندلی رزرو کنید تا از نزدیک تماشاگر بازی گوشی های میمون باشید. زمان برگزار تئاتر از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و ۲ و ۴ بعد از ظهر می‎باشد.

 مکان های جذاب سامویی، تئاتر میمون ها

ساز زدن میمون ها در تئاتر میمون ها

 گردشگران تور تایلند می توانند با سفر به شهر سامویی از تئاتر میمون ها لذت ببرند پیشنهاد ما این است که در این تئاتر مواظب خوراکی ها و میوه های و گوشی های خود باشید تا توسط میمون های بازیگوش سرقت نشود. پس حواستان جمع باشد تا میمون های شیطون تر شما رو  اذیت نکنند.

مکان های جذاب سامویی، تئاتر میمون ها

سرقت رفتن گوشی توسط میمون ها
منبع: https://thailandtor.com