روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

احداث پارک حانواده در روستای طبل قشم

احداث پارک خانواده در روستای طبل قشم

قشم ، اخبار قشم

احداث پارک خانواده در روستای طبل قشم

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، تورج امانی اعلام کرد: مساحت کل پارک خانواده روستای طبل به ۱۳ هزار متر مربع می رسد که سازمان منطقه آزاد قشم با اعتبار سه میلیارد ریال فاز نخست این پروژه را بعهده گرفته است.

وی ادامه داد: فاز نخست عملیات این پارک از هفته آینده در هفت هزار متر مربع با اجرای بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر مربع پیورس، یک هزار و ۸۹۰ متر مربع بتُن ریزی کف، ۲۵۰ متر مربع سکوی نشیمن و یکهزار و ۲۰۰ متر مربع فضای سبز آغاز می شود.

به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد ۶۰۰ متر مربع فضای بازی، ۵۴۵ متر مربع زمین ماسه ای برای بازی کودکان، یکهزار متر طولی جدول کشی و فضای بازی برای بزرگسالان و کودکان از دیگر برنامه هایی است که در فاز نخست با اعتبار سازمان منطقه آزاد قشم اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: براساس توافق سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاری روستای طبل، فاز دوم این پروژه در ۶ هزار متر مربع توسط شورای اسلامی و دهیاری این روستا ساخته خواهد شد.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت با داشتن ۶۵ روستا در جنوب ایران واقع شده است. برای دیدن این جزیره زیبا و جذاب می توانید درتور ارزان قشم شرکت کنید و روزهای به یاد ماندنی را در این جزیره به همراه عزیزانتان سپری کنید.
منبع:  تور فشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.