روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

پارک معروف النگدره در گرگان + تصاویر

پارک جنگلی النگدره با چشم اندازی بکر و تماشایی

پارک جنگلی النگدره یکی از پارکهای زیبا و معروف استان گلستان، شهرستان گرگان با مساحتی ۱۸۵ کیلومتر و چشم‌اندازی منحصر به فرد در میان مناطق مسکونی واقع شده است. پارک جنگلی النگدره درلیست ۷ منطقه نمونه گردشگری قرار گرفته است. این پارک در هر فصل زیبایی متفاوتی دارد اما اوج زیبایی پارک النگدره در فصل پاییز است که بیننده خود را به تماشای هزار رنگ دعوت می کند .

پارک جنگلی النگدر به علت قرار گرفتن در میان جنگل های انبوه شمال و درختان سر به فلک کشیده و گذر رودخانه از وسطش دارای آب هوای خنک و بی نظیری می باشد. این پارک از آن دست طبیعت هایی است که می توان در چهارفصل سال به آن سفر کرد و از بودن در آن لذت برد.

درسفر به گرگان دیدن این پارک دلنشین را ازدست ندهید. گردشگران عزیز می توانند به میان این پارک جنگلی النگدره بروند و از رودخانه زیبا و خروشان قلاشی که از میان این پارک میگذرد و باعث خنکی این پارک می شود و صدای آرام دارد لذت ببرند. در نزدیکی این رودخانه، ۳ چشمه آب وجود دارد و پوشش گیاهی ابن جنگل را درختان انجیلی و ممرز، توسکا، لرگ، افرا، بلوط، بید، شیردار و خردمندی تشکیل می‌دهد.

اگر اهل گشت و گذار و تفریح و گذراندن یک پیک نیک به یادماندنی می باشید این پارک گزینه مناسبی می باشید. وسایل پیک نیک مقداری خوردنی و تنقلات تهیه کنید، بساط کباب تان را هم بردارید و به دل النگدره بزنید و به همراه عزیزانتان از محیط دلفریب النگدره نهایت لذت را ببرید. مواظب طبیعت زیبای این پارک باشید و آنها را طعمع حریق نکنید و از طبیعت زیباییش استفاده کنید.

این پارک دارای طبیعتی بهشتی می باشد که نباید از ثبت این همه زیبایی وصف نشدنی گذشت. در هر مواقع از سال به این پارک رفتید همانطور که گفته شد با طبیعتی بی نظیر روبه رو خواهید بود که می توانید با ثبت عکس های زیبایی از این پارک یک روز خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. البته اگر خوش شانس باشید و در پاییز به النگدره بیایید، می توانید شکوه نهایی طبیعت را در این پارک به ثبت برسانید. ایران دارای طبیعتی بکر و زیبا می باشد که هر سال گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری به تماشای طبیعت زیباییش مهمان می شوند یکی از طبیعت زیبا و محبوب کشورمان جزیره کیش است که گردشگران عزیز می توانند با تورهای کیش از شهرستان ها مانند تور کیش از شیراز، تور کیش از اهواز، تور کیش از سنندج و تور کیش از کرمان و…. به این جزیره سف کنند.

 از امکانات مختلف پارک جنگلی النگدره می توان به برق رسانی، جاده آسفالته، نمازخانه، پارک کودک، زمین ورزش، ساختمان های نگهبانی، منطقه کمپینگ و پیک نیک، باربکیو، ماشین های برقی برای گشت در پارک و گشت های مداوم نیروی انتظامی اشاره کرد.

منبع: https://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

نمایشگر ویدی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.