روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

گذری به شهر سوخته تایلند+ تصاویر


در مطلب زیر اطلاعاتی درباره شهر سوخته تایلند و عکس های شهر سوخته تایلند را برای شما علاقمندان تور تایلند قرار داده ایم.

ممکن است خیلی از کشورها دارای یک شهر سوخته باشند که پس از سال ها به جاذبه توریستی آن تبدیل شده باشد ، اما در بانکوک شهری به نام آیوتایا وجود دارد که به شهر سوخته معروف است و حدود ۴۱۷ سال پایتخت تایلند بوده است! این بنا که در تاریخ این کشور نقش داشته در زمان حکومت خود! به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای جهان شناخته شده بوده است.

شهر تاریخی آیوتایا مرکز تمدن جنوب شرق آسیا بوده و حالا هم یکی از مهم ترین جاذبه های تمدن تایلند به شمار می رود ! پادشاهی شهر تاریخی آیوتایا در سال ۱۳۵۰ شکل می گیرد و به عنوان دومین پایتخت سیام محسوب می گردد.

شهر سوخته تایلند + عکس شهر سوخته تایلند

این شهر باشکوه و البته سوخته حدود ۹۰ کلیومتر از شهر بانکوک فاصله داشته و دارای معماری ویژه ایست که هنر دوستان را به خود جذب نموده است! این شهر دارای معماری های ترکیبی کامبوج و دوره ی سوخوتای می باشد!

آیوتایا در قرن هفدهم در لیست شهرهای زیبای دنیا نوشته شده و در سال ۱۹۹۱ در لیست یونسکو به ثبت رسیده است و هم اکنون هم در لیست مهم ترین جاذبه های توریستی دنیا و البته تایلند خودنمایی می کند.

تا قبل از اینکه برمه ای ها این مکان را در قرن ۱۸ فتح کنند، این شهر در واقع رنگ پادشاهی ۳۳ تن از پادشاهان را به خود دیده است! در شهر سوخته تایلند حدود ۴۰۰ معبد وجود داشته که در حال حاضر تنها قسمتی ویران شده از مجموعه معابد را خواهید دید که هیبت آن شهر عظیم آن دوره را نداشته اما ارزش تاریخی بالایی دارد. گردشگران می توانند با استفاده از تور ارزان تایلند از این شهر تاریخی دیدن نمایند. 

عکس های شهر سوخته تایلند

[شهر سوخته تایلند + عکس شهر سوخته تایلند 


شهر سوخته تایلند + عکس شهر سوخته تایلند

منبع:thailandtor.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.