روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

ایده پروری جوانان برای گردشگری مشهد

ایده پروری گردشگری توسط جوانان مشهد

نمونه ای از ایده پروری گردشگری توسط جوانان مشهد

به نقل از ” شهرآراآنلاین” رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور اداری و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه شهرداری مشهد و شورای اسلامی شهر مشهد تجربه استفاده از ایده‌پردازی جوانان در حوزه‌های مختلف را داشته است، اظهار کرد: این دوره نیز با همکاری شهرداری مشهد و پارک علم و فناوری خراسان رضوی با هدف استفاده از ایده‌های جوانان در موارد فرهنگی و گردشگری برگزار شده است.

محمد سهیلی که خود از داوران نهایی این دوره بود با اشاره به اینکه این ایده‌ها با رویکرد اقتصادی و جذابیت برای سرمایه‌گذاران است، تصریح کرد: خوشبختانه این دوره نسبت به دوره‌های قبل از نظر کمیت با حضور ٩٠٠ایده پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: در این دوره تنوع ایده درخورتوجه است و در این ایده‌های گردشگری و فرهنگی به مسائل مذهبی شهر هم توجه شده است، البته موارد اقتصادی آن هم مد نظر قرار داده شده است.

سهیلی با تاکید بر حضور سرمایه‌گذاران برای استفاده از این ایده‌های عنوان کرد: متاسفانه هنوز سرمایه‌گذاران از این برنامه‌ها استقبال نکرده‌اند اما معاونت اقتصادی شهرداری در این حوزه وارد شده اما نیاز است که در این حیطه سرمایه‌گذاران بیشتری ورود پیدا کنند.

وی درباره موضوع سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار برای تجاری‌سازی ایده‌ها گفت: بخش‌های عمومی استقبال خوبی از این برنامه‌ها داشته‌اند اما بخش خصوصی هنوز ورود نداشته است اما با توجه به ورود پارک علم و فناوری این هدف قابل دسترس خواهد بود و البته این ایده‌پردازان رها نخواهند شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در رابطه با سازگاری ایده‌ها با هویت فرهنگی شهر مشهد و فرهنگ رضوی عنوان کرد: خوشبختانه بیش‌از ۴٠درصد آثاری که به این دوره آمده است براساس ایده‌های دینی با رویکرد مذهبی شهر مشهد بوده است.

منبع: شهرآراآنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.