روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

افزایش ساعات طرح ترافیک در مشهد مقدس

افزایش ساعات طرح ترافیک در مشهد مقدس

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی از افزایش ساعات اجرای طرح ترافیک در مشهد مقدس خبر داد. بر اساس مصوبه شورای همتای استان ساعات اجرای طرح زوج و فرد ترافیک در هسته مرکزی کلانشهر مشهد از امروز هفتم تیر ماه چهار ساعت افزایش یافت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش سفرهای تابستانی به مشهد مقدس و همچنین در جهت تسهیل رفت و آمد زائران و مجاوران و رفاه حال آنها ساعات طرح ترافیک در هسته مرکزی مشهد مقدس افزایش پیدا کرد.

حاجی‌زاده گفت: ساعات قبلی اجرای طرح ترافیک در مشهد مقدس از ۸ صبح تا ۲۰ بود که براساس طرح جدید این ساعات به ۷ صبح تا ۲۳ تغییر پیدا می‌کند تا شاهد کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی مشهد مقدس باشیم.

وی با اشاره به اینکه محدوده اجرایی طرح ترافیک مشهد مقدس همان محدوده قبلی است و تغییری در آن رخ نداده است افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده این طرح تا پایان تابستان اجرایی می‌شود.

طرح زوج و فرد حرکت خودروها در مشهد در محدوده خیابانهای فدائیان اسلام، بهار، امام خمینی(ره)، شهید هاشمی نژاد، میدان راه آهن، بلوار شهید کاوه، میدان شهید گمنام، بلوار وحدت و خیابان ۱۷ شهریور به سمت حرم مطهر رضوی همه روزهای هفته به جز روزهای تعطیل اجرا می شود.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد سالانه پذیرای ۲۵ میلیون مسافر است.

منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/mashhad-tour/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.