روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

اشغال ۹۷ درصد هتل های کیش در نوروز ۹۶

اشغال ۹۷ درصدی هتلهای کیش

با توجه به ایام نوروز و استقبال ویژه ای که گردشگران نوروزی از جزیره زیبای کیش داشته اند ۹۷ درصد هتل ها ظرفیت تکمیل بوده است و این ضریب درصد نشان می دهد که خدمات ارائه شده در جزیره کیش و هتل ها مورد رضایت بوده است. ادامه خبر به گزارش خبرگزارری صدا و سیمای کیش به شرح ذیل قابل مشاهده است.

رئیس جامعه هتلداران ضریب اشغال هتل های کیش از ۲۷ اسفند تا هفتم فروردین را ۹۷ درصد اعلام کرد و گفت : مسافران از کیفیت و خدمات هتل ها رضایت دارند.

مسیح الله صفا افزود : ۹۷ درصد ظرفیت هتلها در طول ۱۱ روز اشغال بوده است ، و از تمامی هتل ها درخواست کردیم تا هر کدام یک تا دو اتاق خود را خالی نگه دارند تا در مواقع ضروری بتوان از آنها استفاده کرد ، اگر این تعداد خالی نباشد ضریب اشغال هتل ها ۱۰۰ درصد خواهد شد .

وی حجم مسافران ورودی به کیش را خوب اعلام کرد و افزود : به غیراز دو سه روز که شرایط جوی نامساعد بود و تردد در مسیر دریا امکان پذیر نبود در سایر روزها با استقبال مسافران نوروزی روبرو بوده ایم .

صفا راه اندازی پارک آبی ، آب نمای موزیکال دریایی و اضافه شدن هندورابی به چرخه گردشگری را عاملی در رونق گردشگری و افزایش حجم مسافران عنوان کرد .

رئیس جامعه هتلداران با بیان اینکه بر قیمت اجاره بها ،خدمات و امنیت خانه های اجاره ای باید نظارت شود گفت : در صورتی که این خانه ها ساماندهی شوند  نظارت بر آنها  امکان پذیر خواهد بود.

رئیس جامعه هتلداران با بیان اینکه شکایت از هتل ها بسیار پائین و در حد تماس تلفنی و گلایه مندی بوده است افزود : براساس فرم های نظر سنجی ، بیشتر آنها از خدماتی که از هتل ها دریافت کرده اند ابراز رضایت داشتند که این نشان می دهد افزایش کیفیت و ارائه خدمات مطلوب ، رونق گردشگری را به دنبال خواهد داشت .

منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.