روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

طرح تحول نظام سلامت درکیش

طرح تحول نظام سلامت 

thum-affc0efcd04d244a28fd-26_234699


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با هدف افزایش سطح سلامت جامعه و دسترسی به خدمات سلامت، بهبود کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان در جزیره کیش  در حال اجرا است .

دکتر رضا رضانیا گفتند : در این طرح  به مراقبت های تغذیه، سلامت روان، پیشگیری از بیماری های واگیر و کنترل عوارض بیماری های مزمن و غیرواگیر به صورت ویژه اهمیت داده شده است.وهم چنین ایشان بیان داشتند در این طرح  پرسش هایی در مورد تعداداعضای خانواده و وضعیت بیمه و عضویت در پزشک خانواده مطرح و به صورت محرمانه ثبت می شود.و به نقش موثر این سرشماری در عرضه بهتر خدمات سلامت به کیشوندان اشاره کرد و از شهروندان خواست تا با در دست داشتن شناسنامه تمامی افراد خانوار و کارت ملی ، در اجرای این طرح با پرسشگران همکاری کنند .این سرشماری  نقش مهمی در برنامه ریزی صحیح  برای این طرح  دارد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش  نیز اظهار کرد:اجرای این طرح تنهابا هدف سنجش شرایط بهداشتی و درمانی کیش انجام می شود و داده های به دست آمده از خانوارها نیز در همین حیطه مورد بررسی قرار می گیرد.

طرح نظام سلامت از 25 اردیبهشت شروع شده و تا 6 خرداد ادامه دارد.وساعت کاری این طرح از 9 صبح  تا13 و عصرها از ساعت 16تا 20 می باشد .

منبع : اخبار صدا و سیمای کیش

منبع: http://kishtour365.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.