روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

کلبه هور تور کیش

کلبه هور تور کیش

kolbeh hoor kishhttp://kishtour365.com/

در غربی ترین نقطه کیش دماغه ای وجود دارد که از قدیم کلبه هور نامیده می شده است بستر این دماغه صخره ای بوده که آبزیانی چون  هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشت ها درآن وجود دارند گردشگران که به ماهیگیری علاقمندند در روزهایی که وزش باد کم است وقتشان را با ماهیگیری پر می کنند .این منطقه به عنوان یکی از مناطق گردشگری کیش بحساب می آید و سالیانه مسافران زیادی به خود جذب می کند جذابیت این کلبه بخاطر طبیعت بکر و زیبا و غروب دل انگیز آن و برخورد امواج بزرگ و پر تلاطم بر صخره های این دماغه می باشد.

در این منطقه فضای تفریحی برای بازدید کنندگان از جمله آلاچیق، نیمکت ها، میزها، باربیکیو و نورافکنهای بزرگ  و… فراهم شده است و همچنین در این مکان آبگرمکن خورشیدی کیش، انواع اجاق‌هاى خورشیدى به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر بازدید، استفاده از این سیستم‌ها نیر براى عموم آزاد است.

همچنین این منطقه برای غواصان نیز جذابیت دارد.  در ساحل جنوبی آن غاری کوچک به طول 5 متر وجود دارد که عبور از آن به هنگام مد کامل بسیار لذت بخش است عمق سایت غواصی کلبه هور از شمال به جنوب بیشتر گردیده و تا 8 متر نیز ادامه دارد.

تور کیش به گردشگران عزیزی که قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارند پیشنهاد می کند که با دیدن از این مکان جذاب و خاص سفر خود را به یاد ماندنی تر کنند .


منبع: http://kishtour365.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.