روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

هتل لوکس 4 ستاره میثاق- هتل های 4 ستاره مشهد

گردشگران تور مشهد هتل مبثاق مشهد یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است. هتل 4 ستاره میثاق با وسعتی قریب به 26000 مترمربع واقع در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی و فاصله ای کوتاه تا محل نمایشگاه بین المللی خراسان قرارداد دارد. این مجموعه با برخورداری از فضای بسیار سرسبز ،چشم اندازهای زیبا و موقعیت مناسب جغرافیایی توانسته است جایگاه ویژه ای در امر میزبانی و برگزاری اکثریت همایشها و سمینارهای مهم دوایر و کارخانجات را به خود اختصاص دهد. هتل میثاق دارای سه ساختمان می باشد که ساختمان یاس و یاسمن واقع در باغ می باشد و دارای اتاق های معمولی است و ساختمان اصلی که پذیرش و اتاق های لوکس و سوئیت ها را شامل می شود. گردشگران تور لحظه آخری مشهد با اقامت در این هتل هم زیارت و هم سیاحت خواهید کرد. هتل میثاق مشهد دارای 80 باب اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت می باشد.

امکانات هتل میثاق مشهد:

سالن آمفی تئاتر و سالن های جانبی برای برگزاری سمینار و نمایشگاه باظرفیت 250 نفر ، رستوران با ظرفیت 500 نفر، زمین تنیس،مجموعه مجهزو زیبای استخر و سونای خشک وبخار ، جکوزی ، حوضچه آب سرد ،و زمین بازی کودکان. پارکینگ ومینی بوس جهت تشرف به حرم. 

امکانات اتاق های هتل:

مجهز به تخت، کاناپه، یخچال، تلویزیون ال سی دی، تلفن خط آزاد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، وان، سیستم گرمایی و سرمایی (چیلر) ،پانل مرکزی و اینترنت پرسرعت ADSL آزاد بصورت WireLess

آدرس هتل: مشهد ، بلوار وکیل آباد ، خیابان اقبال لاهوری20 ، هتل میثاق مشهد

فاصله تا فرودگاه: 45 دقیقه با ماشین

فاصله تا حرم :30 دقیقه با ماشین

گردشگران تور لحظه اخری مشهد شما می توانید عکس هایی از این هتل را در زیر مشاهده کنید.

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n outside hotel
هتل 4 ستاره میثاق مشهد
xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n pool hotel
استخر هتل میثاق مشهد
xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n labi hotel
لابی هتل میثاق مشهد
xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n room hotel
اتاق های هتل میثاق مشهد

منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/mashhad-tour/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.