روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

kishnets.ir 3 star hotel kish tour
تور کیش در بهترین هتل های 3 ستاره کیش مهر 94

با  توجه به استقبال روز افزون گردشگران تور کیش از هتل های 3 ستاره تصممیم گرفتیم تا به معرفی بهترین هتل های 3 ستاره کیش بپردازیم. این رده بندی بر اساس میزان رضایت گردشگرانی که در قالیب تور کیش به این جزیره سفر کرده اند انجام شده است.

هتل گاردنیا کیش: به جرئت میتوان گفت هتل گاردنیا کیش بهترین هتل 3 ستاره این جزیره است. کیفیت بالای خدمات، برخورد کارکنان، دسترسی به مرکز شهر، معماری زیبا و داشتن فضای مناسب و محوطه بزرگ از نزیت های این هتل است. برای آشنایی بیشتر با این هتل تور کیش و عکس های هتل گاردنیا در کیش را بخوانید.

هتل پارسیان کیش: هتل پارسیان یکی دیگر از هتل های با کیفیت 3 ستاره کیش است که مزیت اصلی این هتل قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی به مراکز خری بازارهای کیش است. این هتل داری فضایی دل انگیز با معماری زیبا و ظاهری شیک است. برای آشنایی بیشتر تور کیش در هتل های محبوب کیش: هتل پارسیان کیش را بخوانید.

هتل سان رایز کیش: بهترین مزیت این هتل نزدیکی به ساحل و مشرف بودن بیشتر اتاق ها به آب های زیبای خلیج فارس است. همچنین این هتل دارای 2 قایق کف شیشه ایی برای سرگرمی و دریانوردی ساکنان هتل است. ظاهری زیبا و شیک و داشتن اتق های تمیز از مزیت های دیگر هتل است. برای آشنایی بیشتر تور کیش در هتل سان رایز کیش+ارزان را بخوانید.


منبع: http://kishnets.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.