روزان کیش

تور کیش

روزان کیش

تور کیش

نوجوانان تیم ملی والیبال ساحلی ایران راهی تایلند شدند.

تور تایلند, اخبار به روز
ساحلی بازان ایرانی راهی تایلند شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال 2017 آسیا از 12 تا 14 اسفندماه به میزبانی شهر «روی ات» کشور تایلند برگزار می شود. تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران ساعت 10 و 40 دقیقه شب گذشته از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دوحه قطر شدند تا از آنجا راهی بانکوک پایتخت تایلند شوند و از این شهر با پرواز دیگری به سمت شهر میزبان رقابت های قهرمانی زیر 21 سال آسیا پرواز کنند.

سینا عنایتی، علی شهبازی، علیرضا آقاجانی و جواد فیروزپور بازیکنان اعزامی ایران به این رقابت ها هستند که آرش رامسری به عنوان سرمربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست آنان را همراهی می کنند.

سرپرست تیم های ملی والیبال ساحلی ایران درباره تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی زیر 21 سال آسیا گفت: 19 تیم از 10 کشور آسیایی در این رقابت ها شرکت دارند که مراسم قرعه کشی روز 11 اسفندماه و یک روز قبل از شروع مسابقات برگزار می شود.

تیم های شرکت کننده از کشورهای استرالیا، چین، هنگ کنگ، اندونزی، قزاقستان، عمان، قطر، تایلند و ویتنام به اضافه دو تیم ایران هستند که همه از بهترین های آسیا و اقیانوسیه هستند، البته در بین آنان نمایندگان قزاقستان، چین، تایلند و استرالیا حریفان جدی تری برای ساحلی بازان کشورمان محسوب می شوند.


منابع: http://www.bornanews.ir ,https://thailandtor.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.